معجزه موز و زنجبیل برای از بین بردن چربی شکم!

اگر برای آب کردن چربی شکم راه های مختلفی را امتحان کرده اید اما هنوز از معجزه موز و زنجبیل خبر ندارید توصیه می کنیم حتما این مقاله را بخوانید.

معجون های بسیار تاثیر گذار مختلفی برای آب کردن چربی شکم وجود دارد که سرشار از خاصیت نیز می باشد، اما این بار معجون موز و زنجبیل معجزه می کند و می تواند چربی شکم را سریع آب کند، در این مقاله شما را بامعجزه موز و زنجبیل برای رهایی ازچربی شکم اشنا می کنیم.

مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال 2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی بودند.
همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.
به گزارش سایت "هلثی فود استیل" مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

مخلفات مخلوط موز و زنجبیل برا آب کردن چربی شکمی 

یک موز رسیده
یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده
یک لیوان توت یخ زده
دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

روش تهیه مخلوط موز و زنجبیل

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.
مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

فواید مخلوط موز  و زنجییل

موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. 

زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.
آخرین گزارش مجله "بیوتک بیزینس ویک" نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان