چه کسانی مانع بازگشت بازیگر «جم» به ایران هستند؟

این سوال مطرح است که چرا بازیگران و هنرمندان ما به اینجا می‌رسند یا خانه‌نشینی را تجربه می‌کنند و یا این‌طور بی‌خانمان می‌شوند و به شبکه‌های ضدانقلاب مثل جم می‌پیوندند...؟!

خبرگزاری تسنیم: رفت و آمد‌های بازیگران به ترکیه زیاد شد و خبر‌هایی به گوش رسید که آقا یا فلان خانم به جم پیوستند و در آن شبکه هم چند سریال و فیلم هم بازی کردند. اما اولین مسافر قطار بازگشت از ترکیه به تهران، رابعه اسکویی بود که هیچ فیلمی هم بازی نکرد و فقط به چند عکس و مطلب بسنده کرد و به حرم امام رضا (ع) رفت تا برای این چند صباح کشف حجاب و برخی از اتفاقات دیگر توبه‌ای داشته باشد. اما قصه این قطار مهاجرت در همین‌جا باقی نمی‌ماند و رامسین کبریتی همان بازیگر نقش‌های خاکستری تلویزیون که مخاطبین با نقش او در سریال «ستایش» آشنا هستند در لیست پیوستگان به شبکه جم قرار دارد. او به حقیقتی اشاره کرده که بسیاری از تهیه کنندگان، بازیگران و مجریان تلویزیونی در گفتگو‌های متعددی با خبرگزاری تسنیم به این اصل میدان‌داری مافیا اشاره کرده‌اند که نمی‌گذارند افراد اصیل و حرفه‌ای کار کنند و همان‌هایی را می‌خواهند که خودشان برگزینند.

رامسین کبریتی در صفحه مجازی خودش نوشت: "نمی‌گذارند برگردم به ایران! گناهانم چیست؟! جرمم بیکاری بود. آمدم برای کار از ایران بیرون، به جرم کار کردن ممنوع‌الکار شدیم. و، چون ممنوع‌الکارم نمی‌توانم برگردم. نه فیلم بازی کردم، نه فیلم سیاسی بازی کردم، کشف حجاب هم نکردم که بخواهم سرم را پایین بگیرم و شرمنده باشم".

حالا این سوال مطرح است که چرا بازیگران و هنرمندان ما به اینجا می‌رسند یا خانه‌نشینی را تجربه می‌کنند و یا این‌طور بی‌خانمان می‌شوند و به شبکه‌های ضدانقلاب مثل جم می‌پیوندند...؟! مقصر کیست؟ چرا جلوی ریشه‌دواندن این مافیا گرفته نمی‌شود یا سینماگر‌ها باید دست نیاز به طرفشان دراز کنند و یا در تلویزیون باید به رشوه دادن بیفتند که یک کاری به منظور تأمین معیشت انجام داده باشند. امیدوارم هرچه زودتر مسئولین به میدان بیایند تدبیری به خرج بدهند استعدادهایمان در وطن بمانند و به جرم بی‌کاری آواره نشوند و از طرفی شبکه‌سازی و جریان‌سازی را از دست مافیا بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان