متن و جملات زیبا برای فرزند دختر

احساس یک مادر در هنگام به دنیا آمدن فرزند دختر فراموش نشدنی خواهد بود. این احساس می تواند با گفتن متن و جملاتی زیبا برای فرزند دختر خود کامل شود.

هنگامی که تولد دختر شما است، شما به عنوان پدر یا مادر خود نمی توانید بی تفاوت باقی بماند. تقریبا غیرممکن است که این تاریخ را به خاطر نیاورید. به همین دلیل است که شما باید از مجموعه جملات زببا برای فرزند دختر خود بهره بگیرید. پس حتما یکی از عبارات متن زیبا برای فرزند دختر، متن عشق مادر به دختر، تبریک مادر به دختر، متن تولد دخترم، تبریک تولد مادر به دختر، متن زیبا برای دخترم، عاشقانه برای دخترم، تبریک پدر به دختر، درباره فرزند دختر، متن زیبا برای تولد دخترم، متن مادر و دختر، متن تبریک تولد دخترم، تبریک تولد دختر، متن تولدت مبارک دخترم را جستجو خواهید کرد. متن و جملات زیبا برای تولد دختر می تواند برای او نیز خاطره انگیز باشد. برای او خوشایند است که چنین حرف های زیبا را از مادرش بشنود. یک هدیه کافی نیست. برای دختر شما بسیار مهم است که عشق شما را احساس کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید جملات زیبا برای دختر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

متن زیبا برای دختر

جملات زیبای مادر به فرزند دختر

دختر زیبای من تولدت مبارک. روزی که به دنیا آمدی، خاطره انگیزترین روز زندگی من است. هیچگاه اولین لحظه در آغوش گرفتن تو را فراموش نخواهم کرد. خیلی زیاد عاشقتم.

 

**************

 

خوشبخت‌ترین مادر روی زمین من هستم به خاطر داشتن فرشته‌ای مثل تو. گنجینه زندگی من هستی. عشق من تولدت مبارک.

 

**************

 

می‌خواهم بهترین آرزوها را برای دوست‌داشتنی‌ترین، قشنگ‌ترین و شگفت‌‌انگیزترین دختر روی زمین داشته باشم. تولدت مبارک شیرینی زندگی من.

 

**************

 

مطمئنم خدا خیلی بزرگ و بخشنده است که دختری مانند تو را به من داده است. روز تولد تو یک جادوی پاک و خالص بود. فرشته شیرین من تولدت مبارک.

 

**************

 

تقسیم‌کردن هر روز زندگی من با تو خیلی خاصه. تو برای من قیمت نداری عزیزم. بهترین‌ها را برای تولدت آرزومندم.

 

**************

 

تمام دعاهایم را با تمام وجود به سمت تو دختر عزیزم می‌فرستم. جسور و بشاش باش. تولدت مبارک عزیزم.


متن تبریک تولد دختر

متن احساسی مادر به دختر

از عمق وجودم تولدت را تبریک می‌گویم شاهزاده زندگی من. به خاطر وجود تو، خوشبخت‌ترین آدم روی زمینم. همیشه در کنارت خواهم بود تا خوب زندگی کنی.

 

**************

 

امروز روز تولد توست. یک روز خاص برای من. وقتی به دنیا آمدی دوباره متولد شدم. برای داشتن فرشته‌ای مانند تو بسیار خوشحالم.

 

**************

 

فرشته دوست‌داشتنی من، دختر شیرین من، تولدت مبارک. دختر بی‌همتایی هستی که همیشه به یادت خواهم بود. تو همه چیز منی. شروعی دوباره.

 

**************

 

می‌خواستم برای تولدت عاشقانه بسرودم. اما همین را می‌گویم که در جهان بهترینی. به وسعت جهان دوستت دارم دختر عزیزم.

 

**************

 

بزرگترین لذت زندگی منی دختر قشنگم. همیشه بدان که مادر عاشق توست. برایت بهترین سال زندگی‌ات را آرزومندم پر از شادی و هیجان.

 

تبریک تولد دختر

جملات احساسی برای فرزند دختر

امروز سال جدیدی از زندگی روشن توست. بزرگ می‌شوی و تجربه می‌کنی. یادگیری را هیچگاه متوقف نکن عشق زندگی من. همیشه اینجا برای تو خواهم ماند. شاهزاده من تولدت مبارک.

 

**************

 

دخترم و بهترین دوستم. بهترین رویاها را در روز تولدت برایت آرزومندم. بدان که زندگی من بدون تو غیرممکن خواهد بود. پس رویاهایت را دنبال کن امید زندگی من.

 

**************

 

دختر قشنگ من، تو نسخه کوچک من و پدرت هستی اما با قلبی آکنده از محبت و شخصیتی بی‌همتا. خواهی فهمید که چقدر عاشقانه دوستت دارم. تولدت مبارک.

 

**************

 

دخترم، عشق من، قلب من متعلق به توست. همیشه نفس‌های آخر من خواهی بود. تولدت مبارک شیرینی من.

 

**************

دختر گران‌بهای من، امروز تولد توست. تمام حس‌های مثبت، شادی و عشق خود را نثار تو می‌کنم. همیشه مبهوت تو خواهم ماند بزرگترین اتفاق زندگی من.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان