متن احساسی برای تولد مادر

نمی دانید برای تولد مادر چه متنی انتخاب کنید؟ متن زیبا و احساسی برای تولد مادر را از ما بپرسید و به جای آن از مادر خود لبخندی به ارزش دنیا را دریافت کنید.

تبریک تولد مادر و انتخاب متن آن یکی از کارهای مهمی است که باید قبل از رسیدن جشن تولد مادر، آن را انجام دهید. متنی را انتخاب نمایید که سرشار از عشق و احساس شما نسبت به مادرتان باشد. ما در اینجا متن و جملات احساسی برای تولد روز مادر را گردآوری کرده ایم. می توانید با توجه به روحیات خود و مادر، یکی از آن ها را انتخاب کرده و به او تقدیم کنید.

 

تبریک تولد مادر

متن زیبا برای تولد مادر

تولدت مبارک مادر عزیزم. بدون تو هیچ چیز ممکن نیست. اما با تو هر چیزی امکان دارد. اشتیاقی برای زندگی منی مادر عزیزم. عاشقتم.

 

**************

 

حتی اگر هر سال پیرتر شوی، اما در قلب من جوان‌تر خواهی شد. معلم من، دوست من، زندگی من، بهترین مادر دنیا تولدت مبارک.

 

**************

 

مادرم هر سال این جایزه را می‌بری: بهترین مادر دنیا. هیچکس جایگزین تو در قلب من نخواهد شد. بهترین، مهم‌ترین و زیباترین فرد زندگی منی. تولدت مبارک.

 

**************

 

مادرم برای عشق بی شرطت، صبر با ارزشت، گرمای فوق‌العاده‌ات و حمایت بی‌پایانت ممنونم. تو فرشته منی مادرم. تولدت مبارک.

 

**************

 

مادرم، تو یک زن واقعی هستی. یک نقش زیبا در فیلم زندگی من. زنانگی، فهم و مراقبت تو انتها ندارد. هر کسی می‌تواند به تو تکیه کرده و تا ابد شاد باشد. عزیزم تولدت مبارک.

 

**************

 

مادرم، زندگی من را تبدیل به داستانی شاد و زیبا کردی. قصه خواندنت و محبت بی‌پایانت را هرگز فراموش نخواهم کرد. در پناه خداوند شاد و سلامت باشی.

 

متن احساسی و دلنشین برای تولد مادر

مادرم در زندگی جلیقه نجات من بودی. سختی‌ها و ناراحتی‌های من در زندگی هیچ اهمیتی ندارد. من فهمیدم همیشه کنارم هستی. عشق من تولدت مبارک.

 

*************

 

مادرم، قلب بزرگ و عاشقی داری. سزاوار بهترین‌ها در جهان هستی. برایت خنده، شادی، سلامتی و عشق بی‌نهایت را آرزومندم.

 

*************

 

مادرم، سفید و سیاه جهان را برای من تبدیل به یک نقاشی رنگارنگ کردی. آفرینش رنگارنگت مبارکت باد عشق زندگی من.

 

*************

 

مادر عزیزتر از جانم، تو به زندگی من عمق بخشیدی. هزاران لحظه پر از شادی و لذت در زندگی‌ام را مدیون تو هستم. بمان و همیشه کنارم باش.

 

*************

 

در بهترین روز زندگی‌ام، می‌خواهم به تو بگویم هر آنچه دارم از توست. شادی پر لذت، آغوش بی منت و گریه از سر شوق را فقط با تو تجربه کردم مادر عزیزم.

 

تبریک تولد مادر

 

جملات زیبا برای تولد مادر

تولدت مبارک مادر عزیزم. خنده‌ات و انگیزه‌ات را هیچگاه از من دریغ نکن. انرژی و عشق تو باعث طراوت زندگی من خواهد شد.

 

*************

 

مادر عزیزم، مهم نیست کجا هستم، چقدر دورم و چه کاری انجام می‌دهم. بخشی از قلب من همیشه خانه تو خواهد بود. این محل همان بهشت زمین است.

 

*************

 

تولدت مبارک ابرقهرمان زندگی من. هر روز بزرگتر شدم، لحظه‌های با تو بودن را گران‌بهاتر یافتم. قلب من تنها گرمای خود را از آغوش تو می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان