ماهان شبکه ایرانیان

مرتضی فنونی‌زاده:

مستحق پیروزی بودیم/ چینی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند

مدافع پیشین پرسپولیس با بیان اینکه برابر چین استحقاق پیروزی را داشتیم گفت: حریف حرفی برای گفتن نداشت و اسیر بازی خوب ایران بود.

مستحق پیروزی بودیم/ چینی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی فنونی‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر چین در ورزشگاه آزادی گفت: بازی جذابی را از تیم ملی ایران شاهد بودیم، اگرچه در نیمه اول کمی از هماهنگی به دور بودیم، اما در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بودیم و توانستیم به یک برد شیرین که استحقاق آن را داشتیم، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: چینی‌ها تلاش زیادی کردند تا بتوانند بر روی دروازه ما موقعیت گل ایجاد کنند، اما مدافعان ما با هوشیاری، تمام توپ‌ها را دفع کرده و اجازه خودنمایی به حریف ندادند.

مدافع پیشین پرسپولیس تأکید کرد: با این پیروزی که در این دیدار به دست آوردیم، یک گام دیگر برای رسیدن به جام جهانی برداشته و می‌توانیم به عنوان تیم اول آسیا در این تورنمنت بین‌المللی حضور داشته باشیم.

فنونی‌زاده در پایان با تشکر از حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: روز به یاد ماندنی در ورزشگاه را شاهد بودیم و همه دیدند که ورزشگاه جای سوزن انداختن نداشت و حمایت هواداران باعث این پیروزی شد؛ باید قدر آنها را بدانیم و باید به این هوادار احترام بگذاریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان