ماهان شبکه ایرانیان

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد

ضرورت توجه به تولیدات داخل کشور با خدمات پس از فروش مناسب

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در وضعیت موجود باید بخش دولتی و خصوصی برای تولیدات داخل کشور اهمیت قائل شوند و خدمات پس از فروشی که توسط آن‌ها ارائه می‌شود عاری از هرگونه مشکل و تخلف باشد.

ضرورت توجه به تولیدات داخل کشور با خدمات پس از فروش مناسب

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید «حسین حسینی قمی» شامگاه دوشنبه در دهمین شب از سلسله نشست‌های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی، اظهار کرد: در کتب حدیث فقهی آمده است که امت مسلمان تا زمانی که لباس بیگانه بر تن نکنند و غذای بیگانه را مصرف نکنند امورشان به خوبی می‌گذرد و در خیر هستند.

وی افزود: اگر از ابتدا مردم، تولیدکنندگان و مسئولان برای تولید داخل کشور برنامه‌ریزی می‌کردند وضعیت بهتر از حال بود و قطعاً گرفتار نمی‌شدیم.

حسینی قمی گفت: دو سال گذشته هنگامی که دولت آمریکا ورود شهروندان چندین کشور را به آمریکا ممنوع کرد عده‌ای از مردم و جوانان به‌علت تحصیل در آن کشور ناراحت شدند. هر مقداری که به علم و دانش بیگانگان نیاز داشته باشیم به همان مقدار به ما زور می‌گویند و بر ما قلدری می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: زمانی که جوان به تحصیل در دانشگاه مشغول است باید به دنبال کارآفرینی باشد و به دنبال کار در ادارات نباشد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه استکبار جهانی به‌علت محتاج بودن ما به علم و دانش آن‌ها گردن‌کلفتی می‌کند.

حسینی قمی ادامه داد: هر اندازه که به علم و دانش بیگانگان نیاز داشته باشیم به همان میزان به ما زور می‌گویند و بر ما قلدری می‌کنند.

وی گفت: تا زمانی که خودمان نخواهیم و مردم تصمیم جدی نگیرند چیزی اصلاح نمی‌شود اگر از تولید بیگانه فاصله بگیریم و اراده کنیم قطعاً وضعیت موجود متفاوت‌تر خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کم‌فروشی تنها به بازار ختم نمی‌شود بلکه فردی که بدون مطالعه در جایی حضور پیدا کند نوعی کم‌فروشی محسوب می‌شود.

وی گفت: اگر امروز ما به خودمان رحم نکنیم دشمن به ما رحم نمی‌کند بنابراین لازم است خودمان به خودمان رحم کنیم.

حسینی قمی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور ثروتمندان نباید به‌دنبال ثروت‌اندوزی و سوء‌استفاده باشند بلکه باید در این شرایط به برادران دینی خود در حد توان کمک کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان