ماهان شبکه ایرانیان

جلالی: بازی با استقلال را لوث نکنید/ خارجی‌هایمان قبول نکردند ریالی ببندند

سرمربی تیم پیکان می‌گوید شرایطی که امروز استقلال به آن دچار است را سی سال است که تجربه می‌کند.

جلالی: بازی با استقلال را لوث نکنید/ خارجی‌هایمان قبول نکردند ریالی ببندند

به گزارش ایسنا، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش ازبازی با استقلال تهران در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: ما با یک ذهن امیدوار و باورهای قوی لیگ را شروع می‌کنیم. با وجود جدایی خیلی از بازیکنانمان، به خاطر آماده سازی خوبی که داشتیم خیلی امیدوار هستیم. بازیکنان ما جلوی استقلال ثابت میکنند که تیم متفاوتی هستند. من اسیر فضاسازی‌ها نمی‌شوم. استقلال تیم کوچکی نیست که با جدا شدن چند بازیکن کیفیتش پایین بیاید. سال قبل جلوی استقلال چند بازیکن اصلیمان را نداشتم اما عالی بازی کردیم. اگر استقلال یک بازی اینگونه است، من 30 سال است که اینگونه بازی کرده‌ام. فردا اکثر بازیکنان استقلال هستند. پس بازی را لوث نکنید. من فکر می‌کنم مسئولیت کمیته داوران بسیار سنگین است. یک باوری درمربیان بوجود آمده که به تیم‌های لیگ‌هایی پایین هم سرایت کرده است. آن باور این است که اگر مربی در کنار زمین شلوغ کند، داور به سود آنها سوت میزند. برای جلوگیری از این باور باید از لیگ برتر شروع کنیم. از مسئولان فوتبال میخواهم جلوی این قضیه را بگیرند.

او ادامه داد: همیشه حتی یک تیم  معمولی را هم با لباس استقلال به زمین بفرستید، پارامترهای بیشتری از بقیه تیم ها دارد. تیم های بزرگ همیشه خوب هستند و درگیر نبودن دو یا سه بازیکن شان نیستند.

جلالی در خصوص بازیکنان خارجی لیگ هم اظهار کرد: در اصل پروسه شناخت بازیکنان خارجی در کشور ضعیف است. به من مربی فیلم می‌دهند. فوتبالیست از این ماه تا ماه بعد کلی تغییر می‌کند. اغلب اینها مدیر برنامه‌هایشان اجازه نمی‌دهند جلوی ما تمرین کنند. بازیکنان خارجی قبلی ما هم قبول نکردند که بر اساس ریال قرارداد ببندد به همین علت از ما جدا شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان