مجید جلالی:

امسال پیکان متفاوتی خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم جوان و خوبی داریم و مطمئن باشید امسال بازی های متفاوتی خواهید دید و ما این را به همه اثبات خواهیم کرد.

امسال پیکان متفاوتی خواهید دید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال تهران و در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: لیگ دوباره شروع شد، شروعی که برای پیکان امیدوارکننده است و ما این باور قوی را داریم که می توانیم فصل موفقی را در پیش داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگرچه 7، 8 بازیکن از ما جدا شدند اما ما به کارمان امیدوار هستیم و می توانیم موفق باشیم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: امسال پیکانی متفاوت را خواهید دید و ما این را مقابل استقلال اثبات خواهیم کرد. اگرچه بازیکنان ما جوان هستند اما همه از انگیزه بالایی برخوردارند. ما اسیر فضاسازی استقلال نخواهیم شد. استقلال تیم کوچکی نیست که کیفیت پایینی داشته باشد ولی ما به دنبال این هستیم که همانند سال گذشته و در هفته بیست و نهم که هفت یار اصلی خود را در اختیار نداشتیم بازی قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

جلالی در خصوص شرایط این روزهای استقلال هم گفت: اگر استقلال یک بار چنین شرایطی پیدا کرده من سی سال است که با این  وضعیت کار می کنم. امیدوارم با این صحبت ها که استقلال بازیکن ندارد بازی را لوس نکنیم.

وی در خصوص عملکرد کمیته داوران در شروع لیگ هم گفت: اعتقاد دارم مسئولیت کمیته داوران بسیار سنگین است آنها باید این باور را در لیگ به وجود بیاورند که مربی با شلوغ کردن و هیاهو نمی تواند عملکرد موفقی داشته باشد که متاسفانه این موضوع در  تیم های پایه هم شکل گرفته اما اعتقاد دارم اگر می خواهید با این پدیده مبارزه کنید باید از لیگ برتر شروع کنید و کمیته داوران باید با قدرت بر همه چیز نظارت داشته باشد تا مربیان بدون هیچ مشکلی کارشان را در تیم های خودشان انجام دهند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که استقلال بازیکنان جوانی دارد و از تجربه بالایی برخوردار نیستند، گفت: حتی یک تیم معمولی هم که پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بر تن می کند از پارامترهای خوبی برخوردار می شود که به نفع آنهاست، آنها همیشه محبوب هستند و این تیم های دیگرند که از این پارامترها برخوردار نیستند پس باید دقت داشته باشیم که استقلال همیشه استقلال است و دلیل نمی شود چند بازیکن این تیم جوان هستند مشکلی برایش پیش بیاید.

جلالی در پایان و در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی در ایران گفت: فصل گذشته ما دو بازیکن خارجی خوب به خدمت گرفتیم اما متاسفانه آنها پول شان را به دلار می خواستند نه تومان و این شرایط را برای ما سخت کرد اما در مجموع خارجی های خوب کمتر به ایران می آیند زیرا مجبوریم از طریق سی دی یا مدیربرنامه هایشان به آنها اعتماد کنیم و متاسفانه در پایان هم می بینیم که برخی از آنها عملکرد خوبی دارند و برخی بی کیفیت هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر