ماهان شبکه ایرانیان

کمالی در گفتگو با مهر:

رئیس جمهور بدون تعارف افراد ناتوان را تغییر دهد

دبیرکل حزب اسلامی کار تاکید کرد: رئیس جمهور باید بدون تعارف و ملاحظه، افرادی را که ناتوان هستند؛ تغییر دهد و افرادی جایگزین شوند که می توانند کارها را به سرانجام برسانند.

رئیس جمهور بدون تعارف افراد ناتوان را تغییر دهد

حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تغییر رییس کل بانک مرکزی و اعلام آمادگی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کناره گیری از مسئولیت های دولتی اظهار داشت: در کل سیستم دولت، نوعی ناکارآیی قابل مشاهده است. این ناکارآیی الزاما به افراد بازنمی‌گردد، بلکه سیاست ها و ساختارها هم در ایجاد آن موثر هستند.

وی با بیان اینکه به اصلاح و بازنگری در امور نیاز داریم، افزود: دولت باید در هر سه بخش اعم از اصلاح سیاست های غلط، اصلاح ساختارها و نهادها و تغییر افراد ورود کند.

رییس خانه احزاب ایران، در همین زمینه اضافه کرد: دولت باید سیاست ها و برنامه هایی را که اشتباه بوده و ما را به این مرحله رسانده اصلاح کند. دولت همچنین باید به حل و فصل ساختارها و نهادهایی که همراه و پاسخگو نیستند، اقدام کند.

کمالی با اشاره به لزوم تغییر افراد در دولت گفت: رئیس جمهور باید بدون تعارف و ملاحظه، افرادی را که ناتوان هستند؛ تغییر دهد و افرادی جایگزین شوند که می توانند کارها را به سرانجام برسانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان