مدیرکل راه آهن جنوب:

قطار گردشگری برای توسعه این بخش در خوزستان موثر است

اهواز ـ مدیرکل راه آهن جنوب گفت: آغاز قطار گردشگری می تواند در توسعه گردشگری استان اثرات خوبی داشته باشد و قطعا هرچه بیشتر شناخته شود، تقاضای مردم هم بیشتر می شود.

قطار گردشگری برای توسعه این بخش در خوزستان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم درویش زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی درخواست بخش خصوصی به منظور راه اندازی قطار گردشگری در منطقه خوزستان به جنوب لرستان موافقت خود را با این حرکت اعلام و مجموعه کامل قطار در مسیر رفت و برگشت به این امر اختصاص داد.

وی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه حرکت قطار گردشگری مورد استقبال مردم و مسئولان خصوصا استاندار قرار گرفت. حتی شاهد حضور استاندار به همراه خانواده و به اتفاق جمعی از مدیران کل استان در این قطار و بازدید از جاذبه های مسیر ریلی هستیم.

مدیرکل راه آهن جنوب تاکید کرد: قطعا اختصاص این قطار به بحث گردشگری می تواند در توسعه گردشگری استان اثرات خوبی داشته باشد و قطعا هرچه بیشتر شناخته شود، تقاضای مردم هم بیشتر می شود.

درویش زاده خبر داد: در حال حاضر تعدادی از دوستداران طبیعت و گردشگران تقاضای سفر برای تاریخ های بعد از ایام تعطیلات را داشته اند ولی این قطار تا 13 پیش بینی شده است. هر چند فعلا امکان افزایش تاریخ ها نیست اما امیدواریم این موضوع را توسعه دهیم و بتوانیم قطاری را به بحث گردشگری در خوزستان اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: مسیر انتخابی راه آهن مسیر جنوب و لرستان، جزو قدیمی ترین مسیرها هستند و بیش از 80 سال قدمت داشته و در طول مسیر پل های زیبا و طبیعت بسیار زیبا و بکری وجود دارد.

مدیرکل راه آهن جنوب ادامه داد: این مسیر انتخاب شد که امیدوارم مورد رضایت بازدید کنندگان قرار گیرد و در آینده شاهد توسعه این قطار و گردشگری در استان باشیم.

درویش زاده عنوان کرد: این قطار توسط بخش خصوصی اجاره شده و در حال حاضر رفت و برگشت یک روزه با امکانات دو میان وعده، صبحانه، نهار، بیمه نامه و هزینه بلیط 80 هزار تومان و از اندیمشک حدود 70 هزار تومان است.

وی در پایان گفت: این قطار در واقع در بخش مسافری سوددهی ندارد و متولیان آن به سود دهی فکر نکرده بلکه عشق و علاقه به بحث گردشگری بوده که حرکت بسیار ارزشمندی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر