ماهان شبکه ایرانیان

‌در گفت‌وگو با ایسنا

برهانی: هدف‌گذاری ما صعود به لیگ بالاتر است/ عنایتی اکنون در راه درست قرار گرفت

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بندرعباس استعدادهای خوبی را دارد و تیم شهرداری بندرعباس در فصل پیش رو بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد از بازیکنان بومی استفاده خواهد کرد.

برهانی: هدف‌گذاری ما صعود به لیگ بالاتر است/ عنایتی اکنون در راه درست قرار گرفت

آرش برهانی پس از امضای قرارداد با تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، ابراز کرد: من برای آینده‌ام برنامه‌ریزی کرده بودم تا در مرحله مربیگری خود بتوانم تجربیات جدیدم را دنبال کنم و خداراشکر مسوولان باشگاه شهرداری بندرعباس به بنده اطمینان کرده و بنده را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند که از آن‌ها تشکر و فکر می‌کنم تجربه خوب و جذابی باشد.

او با بیان این که من در هفته‌های اخیر، لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را بسیار دنبال و در مورد بازیکنان و تیم‌های حاضر در این لیگ تحقیق کرده‌ام، افزود: شهرداری بندرعباس یکی از مدعین صعود به لیگ بالاتر است و هدف ما در این فصل نیز صعود است.

برهانی تصریح کرد: حق استان هرمزگان این است که در رده های بالای رقابت های فوتبال کشور تیم داری کند و این زیر ساخت ها، امکانات و استعدادها در هرمزگان وجود دارد و امیدوارم این همکاری شروع بسیار خوبی باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بازی کردن و مربیگری فوتبال دو مقوله متفاوت از هم هستند که تعاریف و مشکلات هر دو با هم متفاوت هستند که هر دو مورد بسیار مشکل هستند.

وی ادامه داد: بنده خود بزرگ شده استان همجوار هرمزگان، استان کرمان هستم و از این که در استان هرمزگان احساس غریبگی نخواهم کرد بسیار اطمینان دارم.

برهانی درباره استفاده از مربیان و بازیکنان بومی اضافه کرد: بندرعباس مربیان با تجربه بسیاری دارد، مربیانی که سال‌ها لیگ‌های دسته اول و دوم کشور را تجربه کرده‌اند و با توجه به تجربیاتی که دارند از آن‌ها می‌توانیم در ترکیب فنی تیم شهرداری استفاده کنیم و قطعاً همکاران بندرعباسی خواهم داشت.

او با بیان این که در حاضر چند بازیکن را شناسایی کرده‌ام، ابراز کرد: بندرعباس استعدادهای خوبی را دارد و تیم شهرداری بندرعباس در فصل پیش رو بالای 50 تا 60 درصد از بازیکنان بومی استفاده خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عنوان کرد: هدف گذاری ما صعود به لیگ بالاتر است و بازیکنانی که از لحاظ کیفیت استاندارهای لازم را داشته باشند چه بسا بهتر است که بومی باشند.

وی در پایان گفت: هم دوره‌ای‌های بنده به مانند رضا عنایتی نیز از الان در راه درست قرار گرفته‌اند که در لیگ دسته دوم به مربیگری می‌پردازند و با توجه به مشورت‌هایی که با مربیان سال‌های قبل کرده‌ام، بندرعباس را انتخاب بسیار خوبی دانستم و امیدوارم به این تیم کمک‌های خوبی کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان