عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با اقتصادآنلاین:

مسئولانی که مدیریت بحران ندارند برکنار شوند/ ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد مسئولانی که در شرایط فعلی نمی‌توانند مدیریت بحران داشته باشند، باید کنار بروند.

مسئولانی که مدیریت بحران ندارند برکنار شوند/ ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی

اقتصادآنلاین – المیرا اکرمی؛ کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین در مورد وضعیت اقتصادی کشور و تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: اگر بخواهیم در شرایط فعلی کشور را درست بچرخانیم باید مدیریت بحران داشته باشیم و هر مسئولی که نمی تواند در مدیریت بحران، مدیریت کند باید کنار برود و در این زمینه باید رودروبایستی ها کنار گذاشته شود.

وی در ادامه افزود: فرقی نمی کند که کم کاری و تخلف از سوی چه کسی باشد و باید با متخلفان و مفسدان چه نماینده مجلس، چه مسئولان قوه قضاییه و چه مسئولان دولتی برخورد جدی شود.

دلخوش اباتری با تاکید بر ضرورت برخورد با محتکران اظهار داشت: با تعارف و تو بمیر و من بمیرم مشکلی حل نمی شود، زیرا نتیجه رودروایسی به فساد افتادن است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه برخی در این شرایط به دنبال رانت هستند، گفت: باید در وهله نخست با کسانی که به دنبال ایجاد رانت هستند برخورد کرد و سرمنشا آنها را نابود کرد و در نهایت کاری نکنیم که در جامعه بین خوب و بد فرقی وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت دلار 4200 تومانی به برخی افراد گفت: اعلام نشدن کامل فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی  خلاف است و اشکال دارد و باید هر چه سریع تر این لیست کامل منتشر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر