دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به میزان خبرداد

ورود مدعی العموم به برداشت غیرقانونی از چشمه‌های چهار باغ گرگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه و حفظ سرمایه‌های ملی از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان بهره برداری غیرمجاز از آب چشمه‌های چهارباغ گرگان خبرداد.

تشکیل پرونده برای متخلفان بهره برداری غیرمجاز از آب / ورود مدعی العموم به برداشت غیرقانونی از چشمه‌های چهارباغ گرگانحجت الاسلام و المسلمین سید رضا سیدحسینی دادستان مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه و حفظ سرمایه‌های ملی از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان بهره برداری غیرمجاز از آب چشمه‌های چهارباغ گرگان خبرداد.

وی گفت: در بازدید از روستای چهارباغ گرگان و مناطق بالادست افرادی با ساخت ویلا‌های غیرمجاز به پلمب چشمه‌ها با منبع‌های بتونی اقدام و از آب چشمه به ویلا‌های غیرمجاز لوله کشی کرده اند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در ادامه افزود: هرگونه بهره برداری شخصی از منابع آبی بدون اخذ مجوزاز مراجع ذی صلاح جرم بوده و متخلفان مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین هرگونه اعیانی مستحدثه بر روی منابع آبی با دستور قضایی مورد قلع و قمع و تخریب قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی در استان گلستان تصریح کرد: دستگاه قضایی با متخلفان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند و هرگونه اعیانی مستحدثه بر روی منابع آبی با دستور قضایی مورد قلع و قمع و تخریب قرار خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان