ماهان شبکه ایرانیان

معاون اجتماعی دادگستری استان قم:

روسای اتحادیه­‌های صنفی از تولیدات داخلی حمایت کنند

معاون اجتماعی دادگستری استان قم گفت: روسای اتحادیه­‌های صنفی می­‌توانند از طریق حمایت از تولیدکننده داخلی و رونق­‌بخشی به بازار مصرف کالا‌های داخلی در کنار تحریم محصولات تولید خارجی و به­ ویژه کالای قاچاق، دشمنان کشور را ناامید و در جنگ نرم اقتصادی، از وطن خود حمایت کنند.

روسای اتحادیه­‌های صنفی از تولیدات داخلی حمایت کنندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان حجت­الاسلام یزدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در جمع روسای اتحادیه­های صنفی قم در رابطه با لزوم توجه به تولیدات داخلی گفت: در حال حاضر کشور ما در جنگ نرم اقتصادی با دشمنانش قرار دارد و روسای اصناف، افسران این جنگ هستند.

وی با اشاره به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای تولید داخل، گفت: روسای اتحادیه­های صنفی می­توانند از طریق حمایت از تولیدکننده داخلی و رونق­بخشی به بازار مصرف کالا‌های داخلی در کنار تحریم محصولات تولید خارجی و به­ویژه کالای قاچاق، دشمنان کشور را ناامید و در جنگ نرم اقتصادی، از وطن خود حمایت کنند.

حجت­الاسلام یزدی گفت: وابستگی بازار مصرف داخلی به تولیدات خارج از کشور، باعث می­شود دشمنان نظام به خودشان اجازه دهند از طریق وضع و اعمال تحریم­های مختلف، بر روی اقتصاد داخلی کشور و معیشت مردم ایران اثرگذار باشند.

این مقام مسئول افزود: روسای اتحادیه­های صنفی به عنوان افسران جنگ نرم اقتصادی، نقش بسیار مهمی را در کاهش وابستگی به تولیدات خارجی ایفا می­کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در پایان گفت: کشور ایران همان­طور که پیروز میدان جنگ سخت در دوران دفاع مقدس بود، در میدان جنگ نرم اقتصادی نیز پیروز خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان