ماهان شبکه ایرانیان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

پرداخت اجاره بهای مسکن بیش از ۱۲۰ خانواده‌ زندانی/ ۶۷ دانش آموز ترک تحصیل کرده در مدارس ثبت نام شدند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم به برخی اقدامات انجام شده توسط این انجمن در راستای حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و گفت: توزیع بیش از ۲۷۰۰ دست کیف و کفش و لباس، پرداخت‌های بلاعوض از محل کمک خیرین و تهیه وسایل مورد نیاز و ضروری منزل از جمله اقدامات این انجمن است.

استان قم الگویی مناسب و پیشرو در خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان است/ توزیع بیش از 2700 دست کیف و کفش و لباس بریا خانواده زندانیانسید محمد کاظم میرعظیمی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از اخذ رضایت بیش از 120 مورد از شکات به نفع خانواده زندانیان خبر داد.

وی بیان کرد : با توجه به وجود بیش از 1000 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته، ارائه خدمت‌رسانی و حمایت به بهترین شکله ممکن صورت پذیرفته به نحوی که در اجرای اقدامات مددکاری، استان قم الگویی مناسب و پیشرو بوده است.

این مقام مسئول افزود: بیش از 3500 مورد بازدید از منازل این خانواده‌ها و پیگیری اموراتشان، اخذ رضایت بیش از 120 مورد از شکات، پرداخت اجاره بهای مسکن بیش از 120 مورد از خانواده‌های نیازمند و همچنین تهیه و اجرای 15 واحد مسکونی، ثبت نام بیش از 67 مورد از دانش آموزان ترک تحصیل کرده و پیگیری امورات تحصیلی آنان، توزیع بیش از 2700 دست کیف و کفش و لباس، پرداخت‌های بلاعوض از محل خیرین، تهیه وسایل مورد نیاز و ضروری منزل و... تنها گوشه‌ای از اقداماتی است که توسط مددکاری انجمن در سال گذشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: استقرار واحد مددکاری در سالن ملاقات، بند نسوان و دادسرا گامی موثر در شناخت هرچه بیشتر نیازمندان، درک صحیح از روش‌های پیگیری امورات و حل آن و ... بوده که نتایج و آثار مطلوبی را به همراه داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان