ماهان شبکه ایرانیان

با هدف بهبود ارائه خدمات به مردم صورت گرفت

سرکشی‌های نامحسوس مسئولان قضایی استان گلستان از حوزه‌های قضایی

رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان او علاوه بر سرکشی‌های دوره‌ای مدون، بازرسی‌های نامحسوس را امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده اند.

سرکشی‌های نامحسوس مسئولان قضایی استان گلستان از حوزه‌های قضاییبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان او علاوه بر سرکشی‌های دوره‌ای مدون، بازرسی‌های نامحسوس را امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده اند.
 
هادی هاشمیان گفت: در بازرسی‌های نامحسوس امکان رصد بهتر خدمات ارائه شده کارکنان به مردم و آسیب‌های موجود در حوزه‌های قضایی وجود دارد.

وی افزود: تلاش ما شناخت دقیق کاستی‌ها و نقاط قوت حوزه‌های قضایی است تا برای رفع آن برنامه ریزی و چاره جویی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که اگر تذکر‌ها و راهکار‌ها برای رفع مشکلات و کاستی‌ها کارساز نشد در برخورد با متخلفان تعلل نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: با کسی عهد اخوت نبسته ایم و هر جا متوجه شویم کم کاری، سهل انگاری و یا ناکارآمدی همکارانمان سبب زحمت مردم می‌شود، افراد توانمند و مشتاق خدمت را جایگزین می‌کنیم.

هاشمیان تاکید کرد: تلاش ما در دستگاه قضایی حفظ اعتماد عمومی مردم است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود گفت: سال گذشته بازرسی‌های دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان انجام و نکاتی که نیازمند بهبود و یا تغییر رویه بود به حوزه‌های قضایی اعلام شد که خوشبختانه بررسی‌ها نشان بهبود رویه‌ها و کارکردهاست.

وی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه را نبود نظارت کارآمد برشمرد و اظهار کرد: راهکار اساسی مبارزه با فساد، حرکت جامعه بر مدار قانون است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان