رسمی: گابریل ژسوس تا ۲۰۲۳ در سیتی ماندنی شد

گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 21 ساله به عنوان یکی از با استعدادترین مهاجمان جهان شناخته می‌شود. او سال 2017 به منچسترسیتی پیوست و در 53 بازی برای این تیم، 24 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی شاگردان گواردیولا در لیگ برتر و جام اتحادیه ایفا کرد. حال او از این تمدید قرارداد ابراز خوشحالی کرد.

 

 

 

او گفت:" می‌خواهم از هوادارانی که از ما استقبال کردند و رفتار خوبی با ما داشتند تشکر کنم. فکر می‌کنم اینکه به سیتی آمدم، بهترین تصمیم ممکن بود زیرا از وقتی اینجا هستم، هم از لحاظ حرفه ای و هم شخصی، پیشرفت کرده ام. همچنین از باشگاه هم تشکر می‌کنم که انقدر سازمان یافته و متمرکز کار کرده است. پپ نقش مهمی در انتقال من داشت، همچنین باشگاه. سیتی باشگاه بزرگی است و همواره در حال بزرگتر شدن است بنابراین می‌خواهم از همه تشکر کنم. امیدوارم بتوانم همواره هواداران را خوشحال کنم."

 

تیکسری بگریستین، مدیر ورزشی باشگاه سیتی نیز در این رابطه گفت:" گابریل بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جوان فوتبال است، بنابراین باید خیالمان از بابت آینده اش راحت می‌شد. توانایی‌های متعددی در فوتبال او به چشم می‌خورد. می‌دانم پپ تمایل زیادی به همکاری با او دارد و واقعا انتظار پیشرفت او در چند سال پیش رو را می‌کشد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان