تاج: راه درست را با ۲۱ ساله‌ها می‌رویم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است حضور با بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات آسیایی آنها را به هدفی که دارند، نزدیک می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی امید ایران به مسابقات آسیایی اندونزی که در هتل آکادمی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: افرادی بودند که به فدراسیون فوتبال و در جلسات تصمیم‌گیری فشار وارد می‌کردند تا ما با بازیکنان زیر 23 سال در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم و از تمام ظرفیت تیم ایران استفاده شود چون قهرمانی هدف ما است.

او ادامه داد: اعتقاد شخصی بنده و جمع بندی‌ای که فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و همچنین ستاد عالی جام جهانی داشتند، این بود که از مجموعه بازیکنان زیر 21 سال برای تیم ملی امید در مسابقات آسیایی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: اصلا برای باخت به مسابقات آسیایی نمی‌رویم و حتما برای قهرمانی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم ولی همین که با این جوانان به بازی‌های آسیایی می‌رویم، اتفاق روشنی است.

تاج تاکید کرد: فدراسیون فوتبال راه خوبی را انتخاب کرده و باید آن را ادامه دهد؛ لازم است با برنامه‌ریزی‌های مشخصی به دنبال کار منطقی برویم چراکه 42 سال است به المپیک صعود نکردیم و راه درست همین بود که در نظر گرفتیم تا ان‌شاالله با کار اصولی به هدفی که داریم برسیم.

او یادآور شد: فدراسیون فوتبال کار درستی کرد و باشگاه‌ها مکلف شدند در حد دو بازیکن به تیم ملی امید بدهند؛ همه باشگاه‌ها کمک کردند ولی یک باشگاه کمی همکاری نداشت که آن هم تنبیه شد.

تاج در مورد کادر فنی تیم ملی امید تصریح کرد: ما سعی کردیم بهترین کادر فنی را انتخاب کنیم. کرانچار سرمربی بسیار موفقی است که سال ها زحمت کشیده است. تجربه زیادی دارد و تیم های ملی زیادی را اداره کرده است. در بخش جوانان و امید کارهای خوبی انجام داده و من انتخاب او را یک انتخاب خوب برای تیم ملی می بینم. از استیلی هم تشکر می کنم. او در حال حاضر کاری در تیم ملی انجام می دهد که من می دانم خیلی سخت و البته ضروری است. بازیکنان این رده سنی نیاز به یک کار مداوم دارند که استیلی این ماموریت را انجام می دهد. امسال جزو نادرترین سال هاست که تیم ملی مشکل سربازی ندارد. هیچ بازیکن پشت خطی نداریم که بخواهیم ببریم و مشکل سربازی داشته باشد. تیم های نظامی و انتظامی کمال همکاری را با ما انجام دارند. پیگیری های خیلی خوب در سطح بسیار خوبی صورت گرفت. این تیم اگر قهرمان شود بازیکنانش از خدمت سربازی معاف می شوند


وی افزود:این یک حرکت خوب است و به نظرم کوچکترین پاداشی است که باید در نظر گرفت. بختیاری زاده و شاهرودی از بازیکنان خوش اخلاق سابق تیم ملی ما بودند و الان هم به بهترین شکل در تیم ملی امید هستند. ارزیابی من خیلی مثبت است. همه باید از این تصمیم حمایت کنند که ما تیم ملی زیر بیست و یک سال را به مسابقات اعزام می کنیم. ان‌شاءالله با عربستان هم بازی خوبی انجام خواهیم داد. گروه ما گروه سختی است. ایران هم بزرگ است و نباید از بزرگی ایران غافل شویم.آن طوری که همه باید از ما حساب ببرند ما از همه حساب نخواهیم برد. تیم های دیگر از حداکثر ظرفیت خودشان استفاده کردند و با تیم زیر بیست و سه سال به مسابقات می آیند ولی ما حرکت خیلی خوبی انجام دادیم. همین که مقام معظم رهبری از تیم ملی اظهار رضایت می کنند برای ما خیلی خوب است. همین طور رییس جمهور محترم و رییس مجلس. این ها نشان می دهد که ما راه درستی را می رویم و باید این راه درست را ادامه بدهیم. من قهرمانی تیم ملی نونهالان ایران را هم تبریک می گویم. باید مسیر توسعه را از طریق قهرمانی تیم نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان انتخاب کرد. یک روزی همین تیم نونهالان در قالب تیم بزرگسالان خواهند درخشید. قطعا این مسیر را ادامه می دهند. این فدراسیون برای همه است. این فوتبال برای همه است. وقتی به جام جهانی صعود می کنیم فقط متعلق به فدراسیون و سرمربی نیست بلکه همه ایران به جام جهانی صعود می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان