باکس آفیس آخر هفته: Mission: Impossible ۶ مورد استقبال بیشتری نسبت به Christopher Robin قرار گرفت

دیزنی Disney نمی‌تواند همیشه در صدر جدول باقی بماند. «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» Mission: Impossible — Fallout از کمپانی پارامونت Paramount در دومین آخر هفته‌ی خود تنها ۴۳ درصد افت داشت و فروش ۳۵ میلیون دلاری را از ۴۳۹۵ سالن سینما در آمریکای شمالی در این آخر هفته رقم زد

دیزنی Disney نمی‌تواند همیشه در صدر جدول باقی بماند.
«مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» Mission: Impossible — Fallout از کمپانی پارامونت Paramount در دومین آخر هفته‌ی خود تنها 43 درصد افت داشت و فروش 35 میلیون دلاری را از 4395 سالن سینما در آمریکای شمالی در این آخر هفته رقم زد. این بسیار بیشتر از 25 میلیون دلاری است که «کریستوفر رابین» Christopher Robin از کمپانی دیزنی Disney توانست در اکران خود از 3602 سالن سینما بفروشد.
«فال‌اوت» Fallout پیروزی بزرگی برای پارامونت Paramount و ستاره‌ی بزرگ آن، تام کروز Tom Cruise، محسوب می‌شود. این ششمین قسمت از مجموعه فیلم اکشن جاسوسی است و در میان سایر قسمت‌ها به‌جز «مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح» Mission: Impossible — Ghost Protocol که در کریسمس 2011 اکران شد، کمترین میزان افت را داشته است. آخرین قسمت این مجموعه فیلم در خارج از آمریکا هم با 76 میلیون دلار فروش در صدر بود و به جمع فروش جهانی 329.5 میلیون دلار رسید.این دومین بار در امسال است که فیلمی از دیزنی در اکران خود در صدر جدول باکس آفیس قرار نگرفته است. «چین‌خوردگی در زمان» A Wrinkle in Time هم در ماه مارس با 33.1 میلیون دلار فروش در اکران خود پس از «پلنگ سیاه» Black Panther در جایگاه دوم قرار گرفت.
«کریستوفر رابین» Christopher Robin یک فیلم احمقانه نیست، با وجودی که تخمین‌های پیش از اکران پیش‌بینی می‌کردند با 28 میلیون دلار فروش یا بیشتر اکران خواهد شد، این اتفاق نیفتاد. هزینه‌های ساخت این فیلم پیش از تبلیغات و بازاریابی بالغ‌بر 70 میلیون دلار بود. این فیلم در خارج از آمریکا از 18 مارکت اولیه‌ی خود 5 میلیون دلار فروخت و جمع فروش جهانی خود را به 30 میلیون دلار رساند (این فیلم در مارکت‌های بین‌المللی به‌تدریج اکران می‌شود). دیزنی انتظار فروش فوق‌العاده‌ای در این مارکت‌ها ازجمله انگلستان، استرالیا و ژاپن که وینی پو Winnie the Pooh در آن‌ها محبوبیت زیادی دارد را می‌کشد.

در میان سایر عنوان‌های جدید، «جاسوسی که مرا قال گذاشت» The Spy Who Dumped Me از کمپانی‌های ایمجن اینترتینمنت Imagine Entertainment و لاینزگیت Lionsgate با فروش 12.3 میلیون دلار در 3111 منطقه اکران شد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس آخر هفته‌ی آمریکای شمالی قرار گرفت. این کمدی مثبت 17 سال به کارگردانی سوزانا فوگل Susanna Fogel با بازی میلا کونیس Mila Kunis و کیت مک‌کینون Kate McKinnon نتوانست از پس بی‌اقبالی عمومی در باکس آفیس برآید. بودجه‌ی ساخت این فیلم 40 میلیون دلار بوده است.
داستان این فیلم درباره‌ی دو دوست است که در یک توطئه‌ی بین‌المللی گرفتار می‌شوند و یکی از آن‌ها درمی‌یابد که دوست‌پسر سابقش یک جاسوس است. جاستین ثرو Justin Theroux، جیلین اندرسن Gillian Anderson، حسن مینهاج Hasan Minhaj، ایوانا ساخنو Ivanna Sakhno و سم هیوین Sam Heughan هم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.در میان فیلم‌های باقی‌مانده از هفته‌های گذشته، «ماما میا! دوباره شروع کنیم» Mamma Mia! Here We Go Again از کمپانی یونیورسال Universal با 9.1 میلیون دلار فروش در سومین آخر هفته‌ی اکران خود به جمع فروش 91.3 میلیون دلار دست یافته و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس جای گرفت. این قسمت از این مجموعه فیلم، در خارج از آمریکا توانست از 53 مارکت فروش 19.3 میلیون دلاری را رقم بزند و به جمع فروش خارجی 139.2 میلیون دلار و جمع فروش جهانی 230.5 میلیون دلار برسد. یکی از مارکت‌های سخت برای این فیلم چین بود که در آن اکران بسیار ضعیف 323 هزار دلاری را تجربه کرد.دو فیلم سونی Sony، «ایکوالایزر 2» Equalizer 2 و «هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی» Hotel Transylvania 3: Summer Vacation به ترتیب با فروش 8.8 میلیون دلار و 8.2 میلیون دلار در جایگاه پنجم و ششم جدول باکس آفیس قرار گرفتند. «ایکوالایزر 2» Equalizer 2 در خارج از آمریکا با به ثمر رساندن فروش 940 هزار دلاری از 11 مارکت توانست به جمع فروش خارجی 7.7 میلیون دلار و جمع فروش جهانی 87.6 میلیون دلار دست یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر