پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت روز خبرنگار

قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور پیامی روز ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران انقلابی و اصحاب رسانه‌های نظام اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت روز خبرنگارمتن پیام رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت روز خبرنگار بشرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند. نقش جامعه خبرنگاری در ارائه تصاویری واقعی از رویداد‌های مختلف و اِعمال شکلی از نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نه تنها بی‌بدیل و غیرقابل انکار بلکه شایسته توجه و تقدیر است.

خبرنگار، چشم بینای جامعه است که با دیدن کاستی‌ها و مشکلات، پژواک صدای جامعه می‌شود و می‌تواند با ابزار قدرتمند «پرسشگری» نقش موثر خود را در تحقق عدالت اجتماعی ایفا کند. فعالان رسانه‌ای به نمایندگی از افکار عمومی، مطالبه‌گران شفافیت هستند و از این‌رو، در ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد نقشی بی‌بدیل دارند. به طوری که رسانه‌ها در دنیای امروز به عنوان یکی از بازو‌های مبارزه با فساد شناخته می‌شوند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرا‌رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران انقلابی و اصحاب رسانه‌های نظام اسلامی تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق ایشان را در تقویت بنیان‌های نظام مقدس اسلامی و فراهم‌آوردن بستر‌های حسن جریان امور خواستارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر