کامدار: دیگر جای هیچ اشتباهی نیست

ماشین سازی در اولین بازی سال ۹۶ با شکست سنگین ۳ بر یک تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.

کامدار: دیگر جای هیچ اشتباهی نیست

به گزارش "ورزش سه"، احمد امیرکامدار درباره باخت مقابل پیکان گفت: ما افتضاح بازی کردیم، شنیدم آقا فرهاد در نشست مطبوعاتی بعد از بازی خود را مقصر باخت دانستند اما نباید بی انصاف باشیم مقصر اصلی این شکست بچه ها بودند، ما تاکتیک های کادرفنی که در جلسات تمرینی گوشزد کردند را در زمین کار نکردیم و همین امر موجب باخت ما شد.


سرمربی ماشین سازی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده که بازیکنان باید روح بزرگ داشته باشند و نباید اشتباه داوری را عامل باختشان بدانند، هافبک ماشین سازی در این باره می گوید: صددرصد این صحبت ایشان درست است چون این اتفاقات فوتبال است و بالاخره در زمین بازی رخ می دهد. ما نباید خودمان را تمرکزمان را به دلیل اشتباه داوری از دست می دادیم، ما خودمان نخواستیم پیروز شویم و بد بازی کردیم، اگر خوب بازی می کردیم مطمئنا پیکان را شکست می دادیم.


کامدار در خصوص بازی با پدیده و روی دور پیروزی بودن آنها خاطرنشان کرد: بازی با پدیده در تبریز است و ما از شرایط میزبانی مان به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد و دیگر جای هیچ اشتباهی نیست. مطمئنا رسیدن به پیروزی دور از دسترس نیست و ما با کسب حداقل10 امتیاز از 5 بازی آینده مان می توانیم به بقا امیدوار باشیم. همانطور که آقای کاظمی گفته اند ما با پیروزی در 4 بازی می توانیم جایگاهمان را در لیگ تثبت ببخشیم اگرچه معتقدم همه چیز دست خداست و تا او نخواهد چیز مقدر نخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان