صادق ورمزیار در گفتگو با مهر:

اسم‌ها نمی‌توانند نتیجه راتغییر دهند/استقلال به جایگاه خوب می‌رسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان جوانی که از تیم‌های پایه به بزرگسالان رفته‌اند عملکرد خوبی داشته و نمره قبولی گرفتند.

اسم‌ها نمی‌توانند نتیجه راتغییر دهند/استقلال به جایگاه خوب می‌رسد

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان برابر تراکتور سازی که روز جمعه برگزار خواهد شد گفت: تراکتور سازی در این روزها بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته اما یادمان باشد هیچ وقت اسم ها نمی توانند نتیجه را تغییر دهند بلکه این نیروی جوانی وحدت تاکتیکی و عملکرد خود بازیکنان است که می تواند باعث پیروزی یک تیم شود.

وی افزود: البته تماشاگران هم سهم بسزایی در این موفقیت دارند و اعتقاد دارم درست است که تراکتورسازی بازیکنانی چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و چند بازیکن بزرگ دیگر را به خدمت گرفته این دلیل بر پیروزی آنها نخواهد بود و استقلال می تواند با حمایت هوادارانش به اولین برد خود در لیگ هجدم دست پیدا کند.

ورمزیار در خصوص حضور نویر، طارق همام و مرتضی تبریزی گفت: این بازیکنان با نظر شفر به استقلال آمدند و مطمئنا قابلیت های فراوانی دارند که سرمربی استقلال به جذب آنها رضایت داده. شفر در مدت حضورش در استقلال نشان داد که قابلیت های فنی بالایی دارد و می تواند امسال هم با حمایت هواداران تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

پیشکسوت استقلال در ادامه و در خصوص بازیکنان جوانی که از آکادمی استقلال به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده اند افزود: 5 بازیکنی که الان در تیم بزرگسالان هستند محصول آکادمی استقلال هستند. رضا آذری، سجاد آقایی، حسین حیدری، الهیار فیاض منش و امیرحسین کارگر بازیکنانی هستند که از تیم های پایه به بزرگسالان راه پیدا کرده اند و این نشان می دهد که استقلال در تلاش است تا بتواند تیم های پایه خود را قوی تر کرده و دیگر نیازی به خرید بازیکن نداشته باشد. البته برای  موفقیت تیم های پایه و حضور بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان باید تلاش بسیاری کرد اما اعتقاد دارم با همین روند می توانیم کمی از هزینه های استقلال در نقل و انتقالات را کاهش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو بازیکن دیگر هم هستند که مطمئنم شفر با دین آنها این دو را به تیم بزرگسالان دعوت خواهد کرد تا زیر نظر او کار کرده و تجربیات خوبی کسب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان