دلقک وحشت‌آور فیلم It از سختی‌های ساخت It:Chapter Two می‌گوید

کارگردان اندی موشیتی Andy Muschietti به‌تازگی مراحل ساخت «آن‌: قسمت دوم» It: Chapter Two را در تورنتو Toronto کلید زد. در قسمت دوم این فیلم ترسناک ساخته‌ی سال 2017، جسیکا چستین Jessica Chastain، جیمز مک‌آووی James McAvoy، بیل هیدر Bill Hader و بازیگران دیگری در نقش نسخه‌ی بزرگ‌سال کلاب بازنده‌های این فیلم Losers’ Club جلوی دوربین می‌روند. تنها چهره‌ای که در این دو فیلم مشترک خواهد بود بیل اسکارشگورد Bill Skarsgård است. این بازیگر 27 ساله بار دیگر لباس و آرایش دلقک فیلم را بر تن کرده و به‌عنوان پنی‌وایز Pennywise به ایفای نقش می‌پردازد. به گفته‌ی اسکارشگورد بازگشت به این نقش بعد از محبوبیت فیلم قبلی، کمی عجیب بود.
او گفته بود:” اولین باری که برای این نقش جلوی دوربین رفتم کسی خبر نداشت قرار است با آن چه‌کار کنم، درنتیجه فقط انتظاراتی از من وجود داشت. نمی‌دانستم قرار است بگیرد یا نه و یا اینکه مردم به آن توجه خواهند کرد یا نه. در این مورد نگرانی زیادی وجود داشت. من همکاری نزدیکی با اندی، کارگردان، داشتم؛ اما این بار ازآنجایی‌که فیلم به‌شدت محبوب شده است، باید بار دیگر خودم را به شرایط وفق بدهم.”اسکارشگورد گفته است تماشای تبدیل شدن پنی‌وایز به یک نماد فرهنگ پاپ، برای او بسیار عجیب بوده است. این شخصیت آن‌قدر محبوب شده بود که حتی لبران جیمز LeBron James برای هالووین لباس دلقک پوشید.
او درجایی گفته است:” «‌آن» در سطح جهانی شهرت پیدا کرد. این دیگر من نیستم و حتی دیگر نمی‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم. حالا که قرار است برگردم و دوباره آن را انجام دهم حس خیلی عجیبی دارم. بعید می‌دانم دیگر چیزی شبیه به این را تجربه کنم. یک حس دوگانه‌ای از من و کار و این شخصیت و چیزی که حالا به آن تبدیل شده است برای من وجود دارد؛ اما به‌هرحال بامزه است.”
دوباره پیدا کردن صدا و شخصیت پنی‌وایز از میان جملات فیلم‌نامه برای اسکارشگورد زمان زیادی طول نکشید. او از تغییرات کم این شخصیت تعجب کرده بود.” من به‌سرعت توانستم پیدایش کنم، انگار که همین دیروز بود که ساخت اولین فیلم را تمام کردیم. همه‌ی چیز نوشته شده بود، درنتیجه آماده سازی و شناخت شخصیت‌ها برایم کاملاً بصری بود. بااینکه به نظر فوق‌العاده جالب است، اتفاق عجیبی هم به شمار می‌رود. من بااین‌همه سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم از این مسیر لذت ببرم.”
اسکارشگورد هم‌چنین گفته است با توجه به این‌که در فیلم قبلی ستاره‌های کمی حضور داشتند، حضور چهره‌های سرشناسی همچون چستین و مک‌آووی برای قسمت دوم کمی عجیب است.این بازیگر گفته است ” این قضیه از آنجایی عجیب است که بعضی از آن‌ها ستاره‌های خیلی بزرگی هستند و قرار است وارد کار ما شوند. آن‌ها قرار است وارد کار من و اندی و بقیه‌ی بچه‌ها شده و جزئی از تیم ما بشوند. آن‌ها بسیار هیجان‌زده‌اند و من به‌شدت از وقت‌گذرانی با آن‌ها لذت بردم. مطمئنا با حضور این آدم‌بزرگ‌ها تجربه‌ی فیلم‌برداری خیلی متفاوتی خواهیم داشت، اما واقعاً جالب خواهد بود. همه‌ی آن‌ها افراد بااستعداد و جالبی هستند و چیزهای زیادی را به این فیلم اضافه خواهند کرد.”
کمپانی برادران وارنر از همین حالا تاریخ 6 سپتامبر 2019 را برای اکران قسمت دوم «آن‌» انتخاب کرده است. اسکارشگورد این تابستان هم دست از سر استیون کینگ برنداشته است. او نقش مکملی در سریال Castle Rock کمپانی هولو Hulu بازی خواهد کرد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی زک شارف Zack Sharf در سایت www.indiewire.com است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر