رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

سرویس کردی خبرگزاری مهر مورد حمایت مسئولان کردستان قرار می گیرد

سنندج- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: برای حمایت و استمرار فعالیت های بخش کردی خبرگزاری مهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سرویس کردی خبرگزاری مهر مورد حمایت مسئولان کردستان قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان به همراه قباد آرش مسئول روابط عمومی این سازمان امروز پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری مهر استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های خبرنگاران این رسانه قرار گرفتند.

بهرام نصراللهی زاده در این بازدید گفت: معتقدم توسعه تنها مربوط به بخش عمرانی نیست بلکه زیربنا و اساس تحقق توسعه در مباحث فرهنگی و هنری است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان عنوان کرد: برنامه های توسعه استان در ادارات ونهادهای دولتی نباید صرفا توسط کارشناسان شاغل در این مجموعه ها تهیه وتدوین شود و باید مردم هم در این امر مهم مشارکت داده شوند.

وی اظهار داشت: از جمله برنامه های ما در سال جاری برگزاری چندین نشست رسانه و توسعه است تا بدین گونه بیشتر به مسائل توسعه ای از دید و نگاه رسانه ها پرداخته شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان  در ارتباط با وضعیت بخش کردی خبرگزاری مهر هم گفت: برای حمایت از این بخش از خبرگزاری که فعالیت آن همچنان استمرار داشته باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

آرمان نصراللهی مدیر خبرگزاری مهر کردستان  هم در این دیدار گفت: در ابتدای تاسیس بخش کردی خبرگزاری مهر استان، استاندار وقت وعده حمایت مالی از این بخش را داد و در این راستا هم تفاهمنامه ای به امضا رسیده است.

وی عنوان کرد: امروز نیازمند حمایت های لازم برای حفظ و توسعه بخش زبان کردی خبرگزاری مهر هستیم تا همچنان مدیریت آن توسط استان انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان