kitten heels که ما آن را به عنوان کفش پاشنه سه سانت یا پاشنه نازک می‌شناسیم از سبک‌های قدیمی کفش است که چند سالی می‌شود که مجددا به عرصه مد بازگشته است. این سبک کفش بسیار محبوب است و گمان می‌رود مد سال کفش برای سال 2018 باشد.

kitten heels‌ها کفش‌هایی هستند که پس از چند سال توسط دیور و استلا مک کارتنی مجددا به عرصه مد معرفی شدند. چندی نگذشت که دیگر طراحان لباس؛ چه طراحان مطرح لوکس مثل گوچی و ورساچه و چه طراحان برندهای اقتصادی مانند زارا و مانگو به این سبک توجه نشان دادند و در طراحی انواع کفش تابستانی و زمستانی از این سبک پاشنه استقبال کردند.

kitten heelsها کفش‌هایی چند منظوره هستند؛ یعنی هم مناسب مهمانی و محاقل رسمی هستند و هم مناسب استفاده روزمره. کاربرد مهمانی آن که ساده است؛ می‌توانید پیراهن یا دامن دلخواه خود را با این کفش‌ها بپوشید و به مهمانی بروید.

کفش پاشنه

kitten heels در استایل روزمره:

اگر جز خانم‌های خوشپوشی هستید که دوست دارید طبق اصول مد هر فصل پیش بروید باید یکی از این کفش‌ها را به کمد لباس خود اضافه کنید. 

کفش‌های kitten heels برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند و می‌توانید ساعت‌ها بدون استرس پا درد و خستگی با این کفش‌ها راه بروید.

این کفش‌ها برای هر سبک و استایلی مناسب است. هم میتوانید آن را با شلوار جین بپوشید و هم با شلوار پارچه‌ای.کفش پاشنه

استایل‌های فانتزی و استایل‌های رسمی هر دو با این سبک کفش ممکن است. می‌توانید با جوراب بپوشید و می‌توانید بدون جوراب. با این کفش می‌توانید استایل شخصی خود را حفظ کنید. 

کفش پاشنه

اگر استایل رسمی و کلاسیک دارید نیز این سبک کفش انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود. 

کفش پاشنه

kitten heels‌ها همچنین انتخاب خوبی برای ست شدن با دامن یا پیراهن هستند و در کل می‌توان کفش‌هایی برای تمام زمان‌ها و تمام استایل‌ها هستند. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از استایل‌هایی که با این کفش‌ها ست شده‌اند را مشاهده کنید:

کفش پاشنه

کفش پاشنه

کفش پاشنه

کفش پاشنه

کفش پاشنه

کفش پاشنه

کفش پاشنه

کفش پاشنه