بیعت اصحاب رسانه با شهدا/در قدمگاه سبکبالان عاشق

مهران،دوکوهه،شلمچه،فکه دهلاویه،هویزه،اندیمشک و... میزبان اهالی رسانه شد تا رسالت خود را در بیعت مجدد با شهدا قرار دهند.

بیعت اصحاب رسانه با شهدا/در قدمگاه سبکبالان عاشق

به گزارش ایسنا،برگی دیگر از تقویم تورق  و سال به پایان خود نزدیک می‌شود.همه دغدغه شهر می‌شود عید و نو شدن سال، مردم خسته از گذر زمان ، در فکر مقصدی برای گذراندن تعطیلات نوروز خود هستند تا سال جدید را به گونه ای دیگر آغاز کنند.

در این میان مقصدی هست که خودش مبداء عروج سبکبالانی از جنس بلور است از بازی دراز و سر پل ذهاب گرفته تا اروند و کرخه و دزفول و اهواز و آبادان دشت عباس و طلاییه قدمگاه سربازان و دلدادگانی که سرداران عشق شدند،اینک به زیارتگاه دلسوختگان شهادت بدل شده است.

آری  مهران،دوکوهه،شلمچه،فکه دهلاویه،هویزه،اندیمشک و... میزبان  اهالی رسانه شد تا رسالت خود را در بیعت مجدد با شهدا قرار دهند.

با خانواده آمده‌اند تا بگویند: می‌دانند امنیت و سلامت خانواده شان را مرهون خون سربازان خمینی کبیر هستند.

آمده‌اند تا پیمان ببندند قلمشان خیانت به خون شهدا  و عملشان برخلاف آمال شهیدان نباشد. با خانواده آمده‌اند تا عکس دسته جمعی بگیرند که یادشان باشد عکس شهدا عمل نکنند.

راهیان نور،وعده گاه دریایی از مردم ولایتمدار عاشق پیشه،اهل قلم و رسانه را نیز در آغوش خود فشرد. مزار سرداران نامی چون چمران و سردادگان گمنامی از اقصی نقاط سرزمین ولایتمدار ایران اسلامی، ملجاء دلسوختگان و جاماندگان دفاع مقدس و نسل‌های برخواسته از عشق به جهاد و شهادت شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر