آیا قیمت ۷۰ میلیونی پژو ۲۰۰۸ صحت داشت؟

شاید دروغ آوریل که این روزها سرگرمی جالبی برای خودروسازان بزرگ دنیا شده و دیروز به چندین نمونه از آنها پرداختیم، کم‌کم به فرهنگ ما نیز سرایت کرده و در چند سال اخیر شاهد دروغ‌های ۱۳ خودرویی در روز سیزدهم فروردین بوده‌ایم

شاید دروغ آوریل که این روزها سرگرمی جالبی برای خودروسازان بزرگ دنیا شده و دیروز به چندین نمونه از آنها پرداختیم، کم‌کم به فرهنگ ما نیز سرایت کرده و در چند سال اخیر شاهد دروغ‌های 13 خودرویی در روز سیزدهم فروردین بوده‌ایم. دیروز بعضی رسانه‌های کشور اعلام کردند که خودروی پژو 2008 از سوی ایران‌خودرو تعیین قیمت شده و با قیمت قطعی 70 میلیون تومان به فروش خواهد رسید! شوخی جالبی که آنقدر زیبا و شیرین بود که شاید بدون فکر کردن دست به دست چرخید تا ایکوپرس امروز صبح واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد.
ایکوپرس ضمن تکذیب این خبر از تمامی رسانه‌ها درخواست کرد که اخبار مربوط به این شرکت را از منابع موثق دریافت کنند و خط تولید پژو 2008 بتازگی راه اندازی شده و هنوز نمی‌توان قیمت قطعی این خودرو را تعیین کرد.
شاید دروغ 70 میلیونی پژو 2008 آنقدر شیرین بود که با وجود وضوح دروغ 13 بودن آن(!) اما کماکان مردم دوست داشتند خود را برای لحظاتی در تنها چند سال پیش ببینند و قیمت‌ها را در بازاری تجسم کنند که می‌شد با 70 میلیون تومان یک مرسدس‌بنز کلاس C خرید و یا تویوتا لندکروز قیمتی زیر 100 میلیون تومان را داشت و قطعاً اگر روال چنان پیش می‌رفت، خبر قیمت پژو 2008 با برچسب 70 میلیون تومان، خبری صحیح و منطقی بود و اینقدر سر آن هیاهو و جنجال پیش نمی‌آمد!
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر