به گزارش خبرنگار مهر، یکی از بزرگترین چالش های چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران کسب درآمد از تبلیغات محیطی بوده است و سازمان لیگ نمره بسیار ضعیفی در این بخش می گیرد. این مشکل گریبان باشگاه ها را هم گرفته و آنها نتوانسته اند به سهم خود از تبلیغات محیطی به طور کامل دست یابند.
باوجود گذشت سه هفته از لیگ برتر، تاکنون فقط 5 میلیارد تومان در ازای تبلیغات محیطی پرداخت شده که این پول هم به سرعت صرف تسویه حساب با مطالبات داوران فوتبال شده است و حتی یک ریال هم به حساب باشگاه ها واریز نشده است.
این در حالی است که سازمان لیگ از سال گذشته 18 میلیارد و از دو سال پیش 35 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی را نگرفته و باشگاه ها هم اقدام خاصی برای رسیدن به حق خود نداشته اند.