ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری جلسه آنالیز وسط زمین!

اتفاق عجیب در روز دوم لیگ یک در کرمان

در جریان دیدار مس کرمان و شهرداری ماهشهر اتفاق عجیبی افتاد که مسئولان تیم خوزستانی شک و شبهه هایی را در این باره مطرح کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت های هفته اول لیگ دسته اول طی دو روز گذشته در شهرهای مختلف انجام شد که البته حواشی زیادی را شاهد بودیم. از لغو و 3 بر صفر شدن مسابقات تا حواشی ایجاد شده درباره حذف نفت تهران از جدول مسابقات گرفته تا جنجال هایی که در طول بازی های انجام شده همه باعث شد هفته اول لیگ یک پرتنش باشد.


روز گذشته یک حاشیه عجیب دیگر در شهر کرمان و در جریان دیدار مس با شهرداری ماهشهر رخ داد. جایی که در نیمه اول شاگردان نادر دست نشان مقابل حریف خوزستانی توانستند یک گل بزنند و برنده به رختکن بروند. تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود نداشت و همه چیز آماده ادامه بازی در نیمه دوم بود، اما اتفاق اصلی در رختکن تیم میهمان رخ داد.


اعضای تیم شهرداری ماهشهر وقتی بین دو نیمه وارد رختکن شدند، فهمیدند برق رختکن قطع است. آنها ابتدا تصور کردند برق ورزشگاه رفته اما نکته عجیب این بود که همه بخش های ورزشگاه باهنرکرمان و حتی راهروی بیرونی رختکن میهمان هم برق داشت و فقط خود رختکن در تاریکی بسر می برد. همین مساله با اعتراض داوود مهابادی و شاگردانش مواجه شد. مهابادی در اعتراض به این موضوع تخته وایتبرد رختکن را به داخل زمین چمن برد و از بازیکنانش نیز خواست به داخل زمین بروند و جلسه آنالیز بین دو نیمه را هم روی چمن برگزار کنند.


قطعی برق رختکن تیم میهمان اما تا پایان وقت استراحت بین دو نیمه ادامه داشت پس از آغاز بازی در نیمه دوم این مشکل حل شد برق رختکن تیم مهمان نیز آمد. اتفاقی نادر و بی سابقه که مسئولان شهرداری ماهشهر آن را عمدی دانستند.


گفتنی است؛ بازی مس کرمان و شهرداری ماهشهر در نهایت با برتری دو بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان