رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور عنوان کرد

کمبود فضای فیزیکی مهم‌ترین مشکل مرکز پزشکی قانونی شهریار

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در بازدید از مرکز پزشکی قانونی شهریار کمبود فضای فیزیکی را از مهم‌ترین مشکلات مرکز پزشکی قانونی این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، شجاعی  در بازدید از مرکز پزشکی قانونی شهریار کمبود فضای فیزیکی را از مهم‌ترین مشکلات مرکز پزشکی قانونی این شهرستان عنوان کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور دراین بازدید که با حضور رئیس دادگستری، دادستان و مسئولان عالی این شهرستان برگزار شد، گفت: تهران از محروم‌ترین استان‌های کشور است در حالی که نگاه به استان‌ها با توجه به خدمات و جمعیت آن باید عادلانه و متناسب با عملکرد آن در حوزه‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به شرایط ویژه شهرستان شهریار افزود: به شهریار می‌بایست به دلیل گستردگی و جمعیت بالا نگاه استانی داشته باشیم و برنامه ریزی برای آن باید با این نگاه صورت گیرد.

شجاعی کمبود فضای فیزیکی را از مهم‌ترین مشکلات مرکز پزشکی قانونی این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: پزشکی قانونی استان تهران باید شهرستان شهریار را مورد توجه جدی‌تر قرار دهد چرا که جمعیت بالا شرایط ویژه‌ای به این شهرستان داده است ضمن آنکه باید در این مرکز نیرو‌های استخدامی به کار گرفته شوند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین اظهار امیدواری کرد شرایط لازم برای راه اندازی هرچه سریع‌تر سالن تشریح پزشکی قانونی شهریار فراهم شود تا بخشی از مشکلات مردم این منطقه در دریافت خدمات پزشکی قانونی برطرف شود. ‎

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر