ماهان شبکه ایرانیان

توسط کتاب جمکران؛

کتاب «پیشوای اینترنتی» منتشر شد

کتاب «پیشوای اینترنتی» با موضوع رد مواضع و شخصیت احمد الحسن توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

کتاب «پیشوای اینترنتی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پیشوای اینترنتی» نوشته حجت الاسلام محمدی هوشیار با موضوع رد مواضع و شخصیت احمد الحسن به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است.

نویسنده پیش‌تر کتاب کتاب «دکان های کاغذی» را با موضوع جریان‌شناسی مدعیان دروغین مهدویت توسط همین ناشر چاپ کرده است. او در کتاب «پیشوای اینترنتی» در صدد بررسی برخی از باورها و ادعاهای انحرافی احمد الحسن است که با بهره‌گیری از روایات اهل بیت (علیهم‌السلام)، از دجل و فریبکاری این مدعی پرده برداشته است.

کتاب پیش رو، برگی از داستان مدعی دروغین مهدویت و یمانیت است که با تمسک به تقطیع و تأویل و تدلیس روایات اهل بیت(علیهم‌السلام) سعی بر ایجاد انحراف در باورها و آموزه‌های راستین تشیع دارد. احمد الحسن که کتاب مورد نظر به او پرداخته، ظهور خود را از طریق فیسبوک اعلام کرد و امامت خود را به صورت اینترنتی و در فضای مجازی دنبال می‌کند. احمد الحسن؛ همان پیشوای اینترنتی است که خود را فرزند امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) و وصی پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) دانسته و بر این باور است که تعداد ائمه معصومین به 24 تن رسیده است.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

*ادّعاهای احمدالحسن البصری

هر چند مدعیان دروغین در تلاش هستند تا با ادّعاهای واهی، احساسات دینی مردم را تحریک کنند و به این شیوه به امیال نفسانی خود دست یابند؛ اما احمد بصری پا را فراتر گذاشته و از هیچ ادّعایی فروگذار نکرده و مدعی امر امامت و وصایت نیز شده است. او از جمله کسانی است که تاکنون بیشترین ادّعای مهدویت را به نام خود ثبت کرده است از جمله:

1. از فرزندان امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است: «السید احمدالحسن هو ابن الإمام المهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) أی من نسل الامام المهدی».

2. جانشین و متولی امور بعد از امام مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است: «إنه اول أوصیاء الإمام المهدی الاثنی عشر؟ع؟ بعد وفاته».

3. نامش در روایت وصیت آمده است: «المذکور فی روایه کتاب الغیبه».

4. فرستاده حضرت مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است: «ان السید احمدالحسن هو رسول الإمام المهدی محمد بن الحسن(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)

کتاب «پیشوای اینترنتی» به تازگی با 148 صفحه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان