ماهان شبکه ایرانیان

تغییر در ترکیب شورای صنفی نمایش در راه است؟

با توجه به سمت جدید همایون اسعدیان در خانه سینما، تغییرات در شورای صنفی نمایش قطعی خواهد بود و کانون کارگردانان نماینده جدیدی را برای حضور در شورا معرفی می‌کند.

تغییر در ترکیب شورای صنفی نمایش در راه است؟

به گزارش سینماپرس، فارس نوشت: شورای صنفی نمایش در شرایطی کار خود را در سال جدید آغاز کرد که نمایندگان جدید صنوف هنوز به شورا اعلام نشده و شورا در اولین جلسه خود با ترکیب سال گذشته تشکیل شد. 

شورای صنفی نمایش متشکل از سه نفر تهیه‌کننده، سه نفر سینمادار، یک نفر از کانون کارگردانان و یک نفر از کانون پخش کنندگان در جلسه حضور دارند. با توجه به سمت جدید همایون اسعدیان به عنوان رئیس هیات مدیره خانه سینما قطعاً کانون کارگردانان نماینده‌ای را برای حضور در شورای صنفی مشخص خواهد کرد تا اسعدیان بتواند به امور خانه سینما رسیدگی کند. به نظر می‌رسد کانون کارگردانان محمد بزرگ نیا به عنوان رئیس کانون کارگردانان را معرفی می‌کند.

در دوره‌های مختلف نمایندگان سینماداران تغییر چندانی نکرده است و غلامرضا فرجی، محمدرضا صابری و محمد قاصد اشرفی نمایندگی این صنف را عهده دار هستند که به نظر می‌رسد این‌ دوره نیز تغییری در صنف سینماداران رخ نمی‌دهد.

در دوره‌های گذشته نماینده پخش کنندگان مرتضی شایسته بود که جای خود را اصغر بانک داد باید دید این دوره نماینده پخش کنندگان تغییری می‌کند یا خیر

در صنف تهیه‌کنندگان که سه نفر حضور دارند باید دید تغییری را شاهد خواهیم بود. هم اینک سیدضیاء هاشمی، غلامرضا موسوی و علی آشتیانی‌پور این صنف را در شورای صنفی نمایش نمایندگی می‌کنند. که علی آشتیانی پور از دوره گذشته در شورا حضور داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان