رستوران های گیاهی تگزاس ؛ بهترین رستوران های گیاهی در تگزاس

رستوران های گیاهی تگزاس ؛ بهترین رستوران های گیاهی در تگزاس چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - گردشگری,آشپزی,رستوران و کافه,سبک زندگی,تفریح و سرگرمی غذاهای تگزاس ممکن است به خاطر استیک های ضخیم و ...

غذاهای تگزاس ممکن است به خاطر استیک های ضخیم و صفحات کبابی گوشتی معروف باشد، اما این بدان معنا نیست که در اینجا هیچ گونه رستوران گیاهی وجود ندارد. منو همه رستوران های گیاهی تگزاس پر از غذاهای باورنکردنی می باشد که شما فراموش خواهید کرد انچه که دارید می خورید شامل هیچ محصول حیوانی نمی باشد. از همبرگرها تا کباب ها، رستوران های گیاهی و دوستدار محیط زیست ذکر شده در زیر نشان می دهند که غذاهای گیاهی بیش از یک سالاد خوش طعم است. سعی کنید چیزی جدید و خوشمزه ای را در بهترین رستوران های گیاهی در تگزاس در ایالت "لون استار" بخورید. پس با ما در مجله گردشگری همگردی و معرفی رستوران های تگزاس همراه باشید...
 رستوران های گیاهی در تگزاس

رستوران های تگزاس : اسپیرال دینر اند بیکری

"اسپیرال دینر اند بیکری" یکی از محبوب ترین رستوران های گیاهی تگزاس است که در منطقه "دالاس و فورت ورت" واقع شده است. با سه شعبه در "دالاس"، "فورت ورث" و" دنتون"، "اسپیرال دینر" به عنوان یک مکان مناسب برای برگزاری مهمانی های گیاه خواران مورد توجه قرار گرفته است. اینجا شامل غذاهای اماده و راحت مانند برگر، ساندویچ، کیک و بستنی است که همه آن ها بر اساس گیاهان می باشد. شما حتی می توانید یک کیک سفارشی را از نانوایی موجود در "اسپیرال دینر" سفارش دهید. حتی دوستداران غذاهای گوشتی نیز طرفدار محبوب ترین غذاهای انجا مانند "چاپد بی بی کیو ساندویچ" و "کابوی برگر" ،که همه بدون گوشت است، می باشند. "اسپیرال دینر" همچنین آبجو و شراب محلی را نیز سرو می کند.

رستوران های گیاهی تگزاس 1

رستوران های تگزاس : مادرز کافه اند گاردن

این مکان" استینی" (نام مرکز ایالت تگزاس) از سال 1980 به گیاهخواران خدمت کرده و از بهترین رستوران های گیاهی در تگزاس است. منو این رستوران انواع مختلفی از غذاها را که در تگزاس و امریکا مصرف می شود دربر میگیرد، حتی شامل غذاهای صبحانه و دسرها هم می شود. با این حال کل منو بر اساس گیاه است، اما این بدان معنا نیست که خوشمزه نخواهد بود. گزینه های محبوب در "مادرز کافه اند گاردن"، "ارتیچوک انچیلادز"، "وجترین لازانیا" و "کیک شکلاتی" میباشد. این رستوران گیاهخواری مانند یک باغ تزیین شده است. بنابراین غذای خوشمزه خود را بخورید و از باغچه ای در کنار حوض اب لذت ببرید.
مادرز کافه اند گاردن

رستوران های تگزاس : کافه کاسمیک

کافه کاسمیک که در دالاس واقع شده است، یک رستوران با تمام انواع غذاهای گیاهی است که غذاهای هندی و مکزیکی را نیز در منوی خود دارد. دوستداران "تک مک" باید از کیک اسفناج در حالی که طعم برخی از مواد غذایی هندی هستند لذت ببرند، که شامل سبزیجات کاملا سرخ شده و برنج و نان می باشد. به هر حال برای خوردن غذای فوق العاده فقط به کافه کاسمیک بیایید. این رستوران گیاهی همچنین میزبان تعدادی از رویدادها در طول هفته، مانند کلاس های یوگا، رقص و شعر است.

رستوران های گیاهی تگزاس 2

رستوران های تگزاس : کانتر کالچر

کانتر کالچر غذاهای گیاهی را همراه با مواد خام منحصر به فردی عرضه می کند. این رستوران گیاهی از بهترین رستوران های گیاهی تگزاس در واقع یک منو با مقدار زیادی غذاهای خام دارد، اما اجازه ندهید که از لذت بردن از وعده غذایی خود جلوگیری کنید. آیتم های خام مانند "جالاپنو شیتاک برگر" و "باترنوت تاکس" باعث می شود شما حتی بشقاب خود را نیز لیس بزنید. "کانتر کالچر" همیشه تلاش می کند که هر آیتم منو را با ترکیبات آلی، محلی و منصفانه ترکیب کند. اگر بخواهید یک وعده غذایی گرم داشته باشید، از پنیر "مک" یا" پاسترامی" استفاده کنید.
کانتر کالچر

گرین سید وگان

"گرین سید وگان" صد در صد غذاهای گیاهی عرضه نمی کند، اما یک منو سوپ گیاهی دارد. شما پنیر سویای بی مزه در " هوستونیا" پیدا نمی کنید. در عوض، برگرها، پانینیس، رپس و توکاس ها با کوینولا (نوعی گیاه)، قارچ، جاکفروت و سایر سبزیجات مختلف پر میشود. "گرین سد وگان" حتی دارای بخش مواد غذایی خوشمزه خام در منو آن است. برای کسانی که رژیم غذایی خام خوری را دنبال می کنند، از هر چیزی از یک برگر گرفته تا سوشی می توانند لذت ببرند. با این حال، غذاهای پرطرفدار رستوران، غذاهای پختنی مثل بورک ها هستند که یک برگر است که از یک نوع گندم سیاه و سویا و اووکادو تشکیل شده است.

رستوران های گیاهی تگزاس 3

لاوینگ هات

"لاوینگ هات" یک رستوران زنجیره ای گیاهی است که در نقاط مختلف در سراسر جهان وجود دارد. با این حال، سه رستوران موفق و دوست داشتنی در ایالت "لون استار" به نام های "آدیسون"، "آرلینگتون" و "هوستون" وجود دارد. منوی گیاهی "لاوینگ هات" گزینه های مختلفی از غذاهای آسیایی و سایر موارد مانند برگر، سوپ، نوشیدنی های میوه ای تازه و حتی دسر را شامل می شود.
لاوینگ هات

مستر نچرال

مستر نچرال دارای دو شعبه در پایتخت تگزاس است. این رستوران گیاهی منحصر به فرد گزینه هایی را به عنوان اشانتیون به شما می دهد. مقدار زیادی از اقلام خوشمزه موجود در منو در اینجا وجود دارد اما نهار مخصوص و دسرهای گیاهی رایگان، چیزهایی هستند که باعث می شود مردم دوباره به انجا بروند. دوستداران ساندویچ های گیاهی باید حتما به "مستر نچرال" بروند زیرا انواع مختلفی از ساندویچ های گیاهی در منوی انجا وجود دارد. با این حال، "مستر نچرال" یکی از بهترین برگرهای گیاهی شهر را دارد. در نهایت، در اولین روز یکشنبه هر ماه،"مستر نچرال" یک بوفه صبحانه تماما گیاهی را ارائه می دهد، چیزی که باعث می شود "مستر نچرال" در بین رستوران های گیاهی متعدد منحصر به فرد شود.

رستوران های گیاهی تگزاس 4

ارلوز

این رستوران که دارای سه شعبه در مرکز شهر "استین" است گیاه خواران و گوشت خواران را به یک اندازه می شناسد. همه غذاهای خوشمزه در منو " ارلوز" با مواد محلی و ارگانیک ساخته می شوند. از غذاها مانند برگرها، بوریتو و توکاس لذت ببرید. "بیکن چیز برگر" در "ارلوز" تبدیل به یک وعده غذایی گرم شده است. این با یک سری مواد غذایی گیاهی مانند ستیان بیکن، پنیر گیاهی و مایو و تمام سبزیجات تازه دیگری که دوست دارید ساخته شده است.
ارلوز


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر