ماهان شبکه ایرانیان

شیری یا حمودی؛

چالش جلالی برای انتخاب دفاع راست

مجید جلالی برای انتخاب از میان دو بازیکن خود برای بازی در پست دفاع راست با چالش شیرینی روبرو است.

 چالش جلالی برای انتخاب دفاع راست

به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی و مهدی شیری دو بازیکنی هستند که هر دو تجربه حضور در پست دفاع راست تیم پیکان در این فصل را تجربه کرده اند. علی حمودی 12 بار به عنوان یار ثابت در ترکیب پیکان به میدان رفته است و مهدی شیری 19 بار.


البته در طول فصل بارها این دو بازیکن به طور همزمان در کنار هم به میدان رفته اند که در این شرایط علی حمودی در پست دفاع راست و مهدی شیری در پست وینگر راست به میدان رفته اند؛ اما با توجه به حضور سجاد آشوری و سیامک نعمتی انتظار بر این است که در دیدار برابر پرسپولیس مجید جلالی از میان این دو بازیکن تنها یکی را راهی میدان کند.


در آخرین دیدار تیم پیکان که با پیروزی این تیم برابر ماشین سازی نیز همراه شد، مهدی شیری به عنوان مدافع راست به میدان فرستاده شد و نمایش خوبی نیز ارائه داد و بارها با استفاده از سرعت و حرکات تکنیکی خود برای مدافعین ماشین سازی ایجاد دردسر کرد؛ از این رو احتمال حضور این بازیکن در مقابل پرسپولیس بیشتر از علی حمودی است.


از سوی دیگر علی حمودی با تجربه سال ها حضور در تیم های بزرگی نظیر سپاهان، تراکتورسازی و استقلال تهران به خوبی از حساسیت و فشار دیدار برابر پرسپولیس و بازی در ورزشگاه آزادی آگاه است؛ در صورتی که مجید جلالی تجربه را اولویت خود برای انتخاب از میان این دو قرار دهد، علی حمودی به ترکیب اصلی خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان