عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد؛

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تولیدکنندگان، تسهیلات و روش‌های کمک را پیشنهاد دهند تا آن را در کمیسیون صنایع و معادن مجلس جمع‎بندی کرده و تسهیلات لازم را در اختیارشان قرار دهیم.

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسدی کرم، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از  ششمین دوره نمایشگاه «ایران‌نوشت» اظهار کرد: با توجه به زحماتی که همه بخش‌های نرم افزاری برای این نمایشگاه داشتند، استقبال خوبی از این رویداد شده است.

وی ادامه داد: این استقبال خوب به دلیل کیفیت قابل توجه کالاها و قیمت مناسب آن  در شرایط اقتصادی فعلی بود، شرایط اقتصادی که  تولید کنندگان را با مشکل مواجه کرده است.

اسدی کرم با اشاره به اینکه درصد افزایش قیمت‌ها معقول بود، گفت: با وجود این تولیدکنندگان مشکلاتی داشتند که اگر مشکلات رفع نشود برای سال‌های آینده مشکلات حادتر می‌شود و به جایی می‌رسد که تولید مقرون به صرفه نخواهد بود.

ضرورت ساماندهی بیشتر در تولید نوشت افزار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که به شرایط عادی برگردیم و مشکلات رفع شود و فکر می‌کنم اگر نوشت‌افزارها و سایر برنامه‌های مربوط به آن را با سازماندهی منظم و رقابت سالم پیش ببریم، موفق خواهیم بود.

چشم انداز مناسب نوشت‌افزار ایرانی در سال‌های آتی

اسدی کرم تصریح کرد: اگر امروز که مشکلاتی در عرصه بین‌المللی داریم به سمت افزایش کیفیت کالاها نرویم،  قطعا اثرات نامطلوب و شدیدی را تجربه می‌کنیم. پس ضرورت دارد از این فضا خارج شویم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از چشم‌انداز مناسب نوشت افزار ایرانی در سال‌های آتی گفت: امیدوار هستیم که فضاهای رقابتی در کشور توسعه یابد و تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان داده شود.

قول مساعد برای اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان

اسدی کرم خطاب به مسئولان نمایشگاه درباره رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و توجه مجلس به آنها گفت: مشکلات را بعد از پایان نمایشگاه جمع‌آوری کنید و همچنین تسهیلات و روش‌های کمک را هم پیشنهاد دهید تا آن را در کمیسیون صنایع و معادن مجلس جمع‎بندی کرده و تسهیلات لازم را در اختیار  تولیدکنندگان قرار دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان