ارائه محصولات عرفانی و فلسفی در غرفه مجمع عالی حکمت

گروه اندیشه: غرفه مجمع عالی حکمت اسلامی در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارد و در محصولاتی در حوزه علوم عقلی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) غرفه مجمع عالی حکمت اسلامی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور فعالی دارد و به ارائه آثاری در قالب مکتوب و سی دی در زمینه‌های عرفان و فلسفه می‌نماید.
بنا بر این گزارش، مجمع عالی حکت اسلامی از سال 84 در قم فعالیت خودش را آغاز کرده که حضرات آیات سبحانی، جوادی آملی و مصباح یزدی به عنوان ناظران عالی این مجموعه هستند. این مجمع از سال‌های 84 کارهای خودش را در راستای ترویج علوم عقلی و فلسفه و عرفان آغاز کرده است.
امسال ششمین سالی است که در نمایشگاه شاهد حضور غرفه مجمع عالی حکمت هستیم، این غرفه به عرضه محصولات در قالب کتاب و سی دی می‌کند، که در واقع حاصل کار مطالعاتی و پژوهشی  و پیاده شده یکسری دوره‌‌های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت و میزگردهایی بوده است.
این میزگرهای و دروه‌های علمی با توجه به شبهاتی که در عرصه عرفان و فلسفه وجود دارد تشکیل شده و فعالیت‌هایی انجام می‌دهند، همچنین امسال تقریبا بیش از 180 عنوان سی دی است و 23 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن از این غرفه عرضه می‌شود.
نشر مکتوب این مجمع امسال با رشد 80 درصدی و آثار محتوایی مانند سی دی‌های نیز با رشد 50 درصدی مواجه بوده است، علاوه بر این نسبت به نمایشگاه کتاب که اخیرا برگزار شد نیز دو کتاب و 15 عنوان سی دی به محصولات این مجمع اضافه شده است.
پر مخاطب‌ترین محصولات این غرفه نیز مربوط به کتبی است که در حوزه مباحث علمی، دینی و بحث منطق هستند، همچنین سی دی‌های یدالله یزدان‌پناه، آیت الله فیاضی و علی شیروانی نیز جزء پر فروش‌ترین آثار غرفه مجمع عالی حکمت اسلامی بوده است.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا 26 خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه‌مندان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر