ماهان شبکه ایرانیان

گزارش اقتصادآنلاین از دستور کار کمیسیون‌های مجلس؛

هفت وزیر به مجلس می‌روند/ افزایش نرخ بلیت هواپیما بررسی می‌شود

در هفته نخست شهریور ماه، هفت وزیر میهمان کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

هفت وزیر به مجلس می‌روند/ افزایش نرخ بلیت هواپیما بررسی می‌شود

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ در هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چند جانبه در تجارت خارجی و ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را در دستور کار دارد. 

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی و دعوت از رؤسای 16 دانشگاه برتر کشور جهت بررسی مسایل و مشکلات در آغاز سال تحصیلی از جمله دستور کارهای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته پیش رو است.

کمیسیون اجتماعی مجلس هم ضمن بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان اعاده شده از شورای نگهبان، میهمان وزرای صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان است. 

همچنین کمیسیون انرژی مجلس میزبان وزیر نفت است تا به سوالات پنج تن از نمایندگان پاسخ دهد. 

در هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان هم بررسی نحوه قیمت‌گذاری دارو و تجهیزات پزشکی را با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش های مجلس و اتاق بازرگانی در دستور کار دارد. 

در هفته نخست شهریور ماه، وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی وضعیت افزایش‌های نرخ بلیت هوایی و بررسی مقدماتی تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های هوایی در حوزه وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس حضور می یابد. همچنین عباس آخوندی باید به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ دهد. در عین حال کمیسیون عمران میزبان وزیر آموزش و پرورش هم برای پاسخگویی به سوال نماینده زاهدان است. 

کمیسیون کشاورزی مجلس هم بررسی آخرین وضعیت تولید و عرضه خوراک دام و طیور و آبزیان با حضور مسئولان ذی‌ربط و نمایندگان بخش خصوصی را دستور کار دارد. همچنین وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات هفت تن از نمایندگان مجلس در این کمیسیون حضور پیدا می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان