چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

کانادا از جمل کشورهای محبوب و پرطرفدار برای سفر است و هرساله این کشور پذیرای هزاران گردشگر و توریست و از سرتاسر دنیا به‌ویژه کشور خودمان است.

وقت سفارت کانادا

کانادا از جمل کشورهای محبوب و پرطرفدار برای سفر است و هرساله این کشور پذیرای هزاران گردشگر و توریست و از سرتاسر دنیا به‌ویژه کشور خودمان است. در سفر به این کشور شما می‌توانید در قسمت‌های فرانسوی نشین تا قسمت‌های انگلیسی زبان و از شمال تا جنوب آن ایرانیانی را ببینید که به قصد کار و یا تحصیل به کانادا سفر کرده‌اند. کانادا تلفیقی از فرهنگ‌های مختلف را در دل خود جای داده است که گردشگران تور کانادا را شگفت‌زده می‌کند. علاوه بر زیبایی‌های منحصر به‌فرد کانادا، فرصت‌های شغلی و تحصیلی زیادی در این کشور قرار گرفته است تا بسیاری از افراد به قصد مهاجرت به این کشور سفر کنند.

 

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

 برای دریافت ویزای کانادا در ابتدا لازم است تا از وقت سفارت کانادا را اخذ نمایید. گرفتن وقت سفارت کانادا به‌منظور محاسبه نمی‌باشد بلکه فقط به منظور انگشت‌نگاری و ثبت هویت شماست. اخذ وقت سفارت کانادا به دو صورت حضوری و آنلاین صورت می‌گیرد. به‌دلیل عدم وجود سفارت کانادا در ایران و تعلیق فعالیت‌های آن، متقاضیان ایرانی که قصد دارند به صورت حضوری مراحل اخذ وقت سفارت کانادا را انجام دهند، می‌توانند به کشورهای اطراف ایران همانند ترکیه (شهرهای استانبول و آنکارا)، امارات (شهر ابوضبی) و ارمنستان (شهر ایروان) سفر کنند.

اما بسیاری از افراد از طریق آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت می‌کنند، که بدین منظور اطلاعات فرد متقاضی توسط کارشناسان آژانس مسافرتی سالیان سفر در سایت سفارت کانادا ثبت می‌شود و یک حساب کاربری برای وی ایجاد می‌گردد. سپس مدارک‌تان (مدارک شما بسته به نوع ویزا متفاوت است) را در سایت آپلود می‌شود. توجه داشته باشید که مدارک شما باید به‌همراه ترجمه و مهر دادگستری در سایت آپلود شود. سپس فرد باید طی 30 روز آینده جهت انگشت‌نگاری به کشورهای ذکر شده در بالا مراجعه کند. نتیجه‌ی نهایی از طریق حساب کاربری آنلاین به فرد متقاضی اعلام می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر و همچنین مدارک مورد نیاز به وب‌سایت سالیان سفر مراجعه نمایید.

مزیت اخذ آنلاین ویزای کانادا

بدون شک اخذ ویزای کانادا به‌روش آنلاین یکی از بهترین روش‌ها برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. در این روش شما می‌توانید بدون اتلاف وقت و هزینه اقدام به درج اطلاعت خود در وب‌سایت مربوطه نمایید و پس از بررسی‌های اولیه، متقاضی به‌همراه نامه انگشت‌نگاری به دفتر‌های وابسته به سفارت مراجعه کرده و پس از بررسی‌های نهایی ویزای خود را دریافت کند. معمولاً مدت زمان انجام اگشت‌نگاری سفارت کانادا یک روز کاری بوده و شخص متقاضی می‌تواند در صورت تمایل به ایران بازگردد.

اخذ آن لاین ویزای کانادا

ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک (انگشت‌نگاری)

بیومتریک یا انگشت‌نگاری در مورد شهروندان 29 کشور از جمله ایران برای اخذ ویزای گردشگری، ویزای تحصیلی و ویزای کار صورت می‌گیرد. این تست شامل تمامی کسانی است سن‌شان بین 14 تا 79 سال می‌باشد. در حال حاضر ۱۹۲ مرکز دریافت اطلاعات بیموتریک در دنیا وجود دارد و دولت کانادا این اطمینان را داده است که اطلاعات آن‌ها در نهایت امنیت جابه‌جا شود و حریم شخصی آن‌ها را حفظ خواهد نمود.

 

چه‌کسانی از ارائه اطلاعات بیومتریک معاف هستند؟

  • گردشگرانی که دارای مجوز سفر الکترونیکی (eTA)
  • مسئولان عالی رتبه
  • دارندگان ویزای ایالت متحده
  • کودکان زیر14 سال
  • متقاضیان بالای 59 سال
  • شهروندان کانادایی، متقاضیان شهروندی (از جمله متقاضیان گذرنامه) یا ساکن دائمی

شایان ذکر است که متقاضیانی ویزای توریستی، ویزای کار و تحصیلی می‌بایست اطلاعات بیومتریک خود را هر 10 سال یک‌بار ارائه نمایند. همچنین متقاضیانی که بعد از تاریخ 31 جولای 2018 اطلاعات بیومتریک خود را ارائه کرده‌اند در صورت معتبر بودن نیازی به ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک ندارند. همین الان برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد اخذ ویزای کانادا با کارشناسان سالیان سفر تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر