در پیامی؛

سردار جلالی انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی را تبریک گفت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی به سمت ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

سردار جلالی انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی به سمت ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سردار جلالی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای محمد قمی

ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی

با سلام و احترام

انتصاب شایسته و حکیمانه جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت «ریاست سازمان تبلیغات اسلامی» را که نشان از تعهد، انگیزه و روحیه با نشاط شما برای خدمتگزاری است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای ارزشمندی است که با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد و بنا به ماهیت وجودی‌اش، به فعالیت در همه اشکال سنتی و نوین و با استفاده از ابزارهای رو به رشد و متنوع فرهنگی و تبلیغی پرداخته و کوشیده ذات درونی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را که نشر فرهنگ اصیل اسلام است، همانگونه که بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) فرمودند، «اسلام ناب محمدی (ص)»، در اقصی نقاط جهان و فارغ از مرزهای قراردادی جغرافیایی، گسترش دهد.

امیدوارم در سایه‌ی عنایات حضرت صاحب الامر (عج) با تدابیر هوشمندانه و تلاش‌های جناب عالی که از سوابق ارزشمندی در عرصه‌های فکر و فرهنگ دینی برخوردارید برنامه‌ها و فعالیت‌های آن سازمان مصونیت علوم اسلامی ارتقاء یافته، و با مدیریت، دانش و تدبیر جنابعالی شاهد بالندگی بیش از پیش حوزه‌های مأموریتی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم.

سرتیپ پاسدار دکترغلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان