معرفی خدمات شرکت اجاره خودرو سعادت

شرکت بین‌المللی سعادت، با محوریت اعتماد به مشتری و ارائه خدماتی متنوع، مطابق با استانداردهای دنیا شرایط اجاره خودرو و اتوبوس و کرایه ماشین عروس را تا حد مطلوبی برای متقاضیان فراهم می‌کند.

معرفی خدمات شرکت اجاره خودرو سعادت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت اجاره خودرو کارن آوران سعادت آتیه با دربرداشتن سه نمایندگی در تهران، فروردگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و شیراز با ناوگانی متشکل از انواع خودروهای اقتصادی بدون راننده، خودروهای تشریفاتی و لوکس با راننده، اجاره ماشین عروس، تامین خودرو برای تمامی اداره‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی، اجاره اتوبوس، ون‌های مسافرتی و مینی باس به همراه خدمات 24 ساعته برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کند.

اجاره خودو سعادت با ناوگانی کامل از انواع خودروها آماده خدمت‌رسانی به گردشگرها و توریست‌های خارجی، مردم عزیز ایران، تمامی اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی، فرودگاه‌ها، سفارت‌خانه‌ها و کلیه شرکت‌های ایرانگردی و ارائه خدمات توریستی است.

شرکت بین‌المللی سعادت با محوریت اعتماد به مشتری و ارائه خدماتی متنوع در این صنعت، مطابق با استانداردهای روز دنیا شرایط اجاره خودرو، اجاره اتوبوس و کرایه ماشین عروس را تا حد مطلوبی برای متقاضیان فراهم می‌کند. از این رو هموطنان عزیز و گردشگران خارجی می توانند با در نظر گرفتن شرایط آسان اجاره خودرو به محقق شدن اهداف خود نزدیک شوند.

با توجه به بررسی نیازهای مشتریان شرکت سعادت، پس از کیفیت مطلوب ماشین از نظر سالم بودن بدنه و فنی خودرو همچنین تمیز و مرتب بودن داخل آن، اجاره خودرو ارزان یکی از بالاترین درخواست های مشتریان ما به حساب می آید که خوشبختانه توانسته ایم تا حد زیادی به این قبیل درخواست ها جامه عمل بپوشانیم و مشتریان را از خود راضی و خشنود نگه داریم. به این صورت که با توجه به ارائه خدمات ویژه از قبیل:

1- دارا بودن راننده‌هایی مجرب و حرفه‌ای در پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، مسلط به زبان انگلیسی برای گردشگران خارجی، خوش پوش، خوش برخورد و قابل اعتماد بودن آنها

2- اگر مدت اجاره خودرو بیش از ده روز باشد، قیمت اجاره بهای روزانه کاهش پیدا خواهد کرد

3- امکان رزرو اینترنتی خودروی مورد نظر از چند روز قبل

4- در صورت خراب شدن ناگهانی ماشین و بروز مشکلات فنی که مانع از حرکت کردن ماشین شود، شرکت به سرعت خودروی شما را با خودرویی سالم تعویض می‌کند

5- تحویل خودروی مورد نظر در تاریخ و ساعت دقیق مشخص شده

با توجه به تعداد خدمات و راحتی که در اجاره خودرو با راننده و بدون راننده برای مشتریان سعادت فراهم کرده‌ایم، هزینه‌هایی که بابت کرایه وسایل نقلیه از مشتری گرفته می‌شود، بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه بوده است. همچنین می‌توانید با خیالی آسوده در سطح شهر تردد کرده و به کارهای خود رسیدگی کنید.

شرایط اجاره خودرو از شرکت سعادت

ابتدا می توانید با یک تماس تلفنی و یا پر کردن فرم رزرو در سایت اجاره خودرو سعادت اطلاعاتتان را ثبت کرده که پس از بررسی و ارزیابی مسئولین می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی خودرو مورد نظر را اجاره کنید. لازم به ذکر است که برای اجاره خودرو بدون راننده می‌بایست حتما به دفتر مرکزی برای عقد قرارداد مراجعه کنید.

کارت شناسایی معتبر

مدرک معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو

چک یا سفته به ارزش قیمت ماشین

گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه مدت اعتبار

شخص متقاضی می بایست حداقل 20 سال سن داشته باشد.

متقاضیان حقوقی مانند شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی، همچنین موسسات گردشگری و توریستی می توانند برای تامین خودروهای مورد نظر خود طبق توافق و قرارداد بین طرفین عمل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان