بهداد سلیمی با مدال طلای آسیا خداحافظی کرد/ علی‌حسینی نقره گرفت

وزنه‌برداران دسته فوق سنگین تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان دادند.

بهداد سلیمی با مدال طلای آسیا خداحافظی کرد/ علی‌حسینی نقره گرفت

به گزارش مهر، هشتمین و آخرین روز از مسابقات وزنه برداری بازیهای آسیایی2018 اندونزی، صبح امروز با مصاف مدعیان دسته 105+ کیلوگرم در شهر پالمبانگ پیگیری شد که در پایان این رقابتها بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی به مدال طلا و نقره رسیدند.

بهداد سلیمی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 237 کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم وزنه 246 کیلوگرم را انتخاب کرد که به خوبی از پس مهار این وزنه هم بر آمد. وی در حرکت سوم وزنه 253 کیلوگرم را بالای سر برد و با مجموع 461 کیلوگرم به کار خود خاتمه داد.

بهداد پیش از این در حرکت یکضرب و در حرکت نخست وزنه 200 کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در دومین حرکت وزنه 206 کیلوگرم را اوت کرد. البته بهداد در حرکت سوم توانست وزنه 208 کیلوگرمی را مهار کند تا با همین وزنه به کار خود در یکضرب خاتمه دهد.

سعید علی حسینی هم در دوضرب با وزنه 240 کیلوگرم کار خود را آغاز کرد و موفق به مهار آن شد. او در حرکت دوم نیز وزنه 248 کیلوگرم را بالای سر برد. علی حسینی در حرکت سوم وزنه 254 کیلوگرم را انتخاب کرد اما در مهار آن ناکام ماند و با مجموع 456 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

علی‌حسینی در حرکت نخست یکضرب وزنه 201 کیلوگرمی را اوت کرد، اما در حرکت دوم موفق به مهار این وزنه شد. او در سومین حرکت خود وزنه 208 کیلوگرم را انتخاب کرد و به راحتی آن را بالای سر برد.

بهداد سلیمی پس از کسب عنوان قهرمانی این دوره از بازیها و به گردن آویختن مدال طلا، تخته را به نشانه خداحافظی از ورزش قهرمانی بوسید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان