مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با میزان خبرداد

کاهش ۱۶ درصدی مرگ‌های حوادث رانندگی در ۴ ماه نخست امسال / بیشترین کشته‌ها در راه‌های برون شهری و راه روستایی

در ۴ ماه نخست امسال ۱۸۳ نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهارکرد: بر اساس آمارها، 138 نفر از تلفات تصادفات 4 ماهه نخست امسال را مردان و 45 نفر را نیز زنان تشکیل داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: شهرستان‌های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب، آمل با 30، ساری ومیاندرود با 26 و بابل با 24 کشته بودند. همچنین شهرستان‌های رامسر با یک، با نکا، فریدونکنار و عباس آباد هر کدام با 2 کشته، کمترین میزان تلفات را در بین شهرستان‌های استان را داشته اند.

بیشترین کشته‌ها در راه‌های برون شهری و راه روستایی

وی با اشاره به آمار 183 کشته تصادفات 4 ماهه نخست امسال اضافه کرد: 136 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با افزایش 16 درصدی) و 47 نفر در حوادث درون شهری، گزارش شده است.

افزایش 12 درصدی مصدومان تصادفات رانندگی

این مقام اجرایی درادامه بیان کرد: 6 هزار و 59 نفر به علت مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد را نشان می‌دهد.

گفتنی است، با توجه به آغاز آخرین ماه تابستان و افزایش میزان تلفات جاده‌ای در شهریور هر سال، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود با حفظ آرامش در رانندگی و رعایت قوانین و مقررات، ضمن تجربه سفری خوش و خاطره انگیز، از بروز حوادث دردناک و از دست رفتن جان عزیزانشان جلوگیری نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان