به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رویال محمدخانی دبیر اجرایی جشنواره بستنی با اعلام این خبر گفت: در راستای برندسازی در بخش بستنیهای دست ساز و معرفی کسب و کارهایی که در این بخش به سرعت درحال رشد هستند، این جشنواره برگزار میشود.
وی با اشاره به موضوع رضایتمندی مشتری در اینگونه کسب و کارها افزود: در این جشنواره مردم با روند تولید بستنی آشنا میشوند و نظرات خود را به گوش صاحبان این نشانها میرسانند.
دبیر اجرایی جشنواره بستنی همچنین ادامه داد: نشانهای مختلفی از تهران، تبریز، کرج، اصفهان و برخی شهرهای دیگر در این جشنواره حضور دارند و به ارائه محصولات خود میپردازند.
محمدخانی در ادامه تاکید کرد: سعی کردیم در مدت یک هفته برگزاری این جشنواره، فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها ایجاد کنیم که هم از برنامه های آن لذت ببرند و هم با کسب و کارهای این چنینی بیشتر آشنا شوند.
وی به سرانه مصرف بستنی در کشور هم اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس آمارهایی که پیش از این گفته شده هر ایرانی حدود 5/ 3 کیلو بستنی در سال مصرف میکند و این عدد نشان میدهد که کسب و کارها در این بخش امکان رونق بسیاری دارند.
دبیر اجرایی جشنواره بستنی در پایان گفت: حضور عروسکهای تن پوش به همراه برنامه های شاد و مفرح برای کودکان از جمله برنامههای جشنواره بستنی خواهد بود.
جشنواره بستنی 10 تا 16 شهریورماه به مدت 7 روز در پارک آب و آتش تهران برگزار میشود.