ماهان شبکه ایرانیان

بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های ترکیه

از آن‌جایی که ترکیه یک کشور توریستی و محبوب می‌باشد رستوران‌های لوکس و مجللی در آن قرار گرفته است که خدمات خوبی را در اختیار گردشگران تور ترکیه قرار می‌دهند

رستوران لوکس ترکیهترکیه در بین دو قاره‌ی اروپا و آسیا قرار گرفته است از این جهت تلفیقی از فرهنگ هر دو قاره را می‌توانید در غذاهای این کشور مشاهده کنید که همین موضوع جذابیت بازدید از ترکیه را دو چندان کرده است. از آن‌جایی که ترکیه یک کشور توریستی و محبوب می‌باشد رستوران‌های لوکس و مجللی در آن قرار گرفته است که خدمات خوبی را در اختیار گردشگران تور ترکیه قرار می‌دهند. این رستوران‌ها در تمامی شهرهای توریستی آن جمله استانبول، آنکارا، آنتالیا و کوش‌ آداسی قرار گرفته‌اند. در این مقاله قصد داریم بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های ترکیه را معرفی کنیم.

رستوران توگرای، استانبول (Tugra)

رستوران توگرای، استانبول (Tugra)

رستوران توگرای در Ciragan Palace استانبول قرار گرفته است و در منوی آن انواع غذاهای بومی ترکی و دیگر غذاهای بین‌المللی قرار گرفته است. کم‌تری است که در طی سفر به استانبول نام رستوران توگرای را نشینده باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این رستوران چشم‌انداز زیبای آن است که در حین صرف غذا می‌توانید از تماشای ویوی آن لذت ببرید. در توگرای سرآشپز مشهور Sezai Erdogan برای تهیه‌ی منوی خود از غذاهای تاریخی مکان‌های چون کاخ توپکاپی الهام گرفته است. توصیه می‌شود در تور استانبول این رستوران زیبا را از دست ندهید.

رستوران لارابالیک، آنتالیا (Lara Balikevi)

رستوران لارابالیک، آنتالیا (Lara Balikevi)

اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی هستید، رستوران لارابالیک آنتالیا مکانی مناسب برای شماست. این رستوران در سال 2002 افتتاح شده است و دارای دو شعبه در شهر آنتالیا می‌باشد. از جمله ویژگی‌های بارز هر دو شعبه ویوی زیبا از دریای نیلگون است که هیجان سرو غذا را دو چندان کرده است. رستوران لارابالیک به‌گونه‌ای زیبا و منحصر به‌فرد طراحی شده است که شما را شیفته‌ی خود می‌کند.

رستوران واشینگتون، آنکارا (Washington)

رستوران واشینگتون، آنکارا (Washington)

رستوران واشینگتون در بین گردشگران تور آنکارا به عنوان یک رستوران کلاسیک شناخته می‌شود و افراد سرشناس زیادی از جمله هیلاری کلینتون در آن غذا خورده‌اند. این رستوران دارای طراحی مجلل و زیبایی است، یک تراس بزرگ و زیبا در ان رستوران قرار گرفته است که شما در حین غذا خوردن می‌توانید از چشم‌اندازهای شهر آنکارا لذت ببرید.

رستوران نیکول، استانبول (Nicole)

رستوران نیکول، استانبول (Nicole)

رستوران نیکول توسط سرآشپز مشهور ترکیه‌ای به‌نام Alyin Yazicioglu مدیریت می‌شود و در آن غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌شوند. جالب است بدانید منوی این رستوران بسته به نوع فصل متفاوت است و شما می‌توانید درصورتی که دارای آلرژی به هر نوع ماده‌ی غذایی دارید و یا حتی گیاه‌خوار هستید از قبل آشپز را مطلع کنید. فضای رستوران نیلکون بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و خدمات با کیفیتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. شایان ذکر است که این رستوران از پذیرش کودکان زیر 12 سال معذور است.

رستوران ماوی سورگن، بدروم (Mavi Surgun bodrum)

رستوران ماوی سورگن، بدروم (Mavi Surgun bodrum)

ماوی سورگن نیز یک رستوران دریایی می‌باشد که خاطره‌ای دل‌انگیز را در سفر به بدروم برای شما رقم می‌زند. فضای این رستوران بسیار دوستانه و خانوادگی می‌باشد و در آن از کودکان استقبال می‌شود. توجه داشته باشید که اگر این رستوران را انتخاب می‌کنید نباید انتضار یک محیط لوکس را داشته باشید و در حین بازدید فضایی سنتی مواجه خواهید شد که شما را شگفت‌ زده خواهد کرد. در رستوران ماوی سورگن وای‌فای رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است که هیجان بازدید از آن را افزایش داده است.

رستوران آسما یاپراگی، آلاکاتی (Asma Yapragi)

رستوران آسما یاپراگی، آلاکاتی (Asma Yapragi)

اگر دوست‌دارید که غذاهای محلی ترکی را در کنار غذاهای بین‌المللی داشته باشید، این رستوران مجلل را از دست ندهید. آسما یاپراگی دارای یک محیط سنتی و جذاب می‌باشد و تمامی صندلی و میزها از جسن چوب هستند. خدمات ارائه شده در این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است و منوی رستوران برحسب فصل متفاوت است. یکی از دغدغه‌های افراد رزرو آن است که معمولاً افراد سخت می‌توانند آن را رزرو کنند.

رستوران خانه سنتی یونانی، کاپادوکیا Old Greek House

رستوران خانه سنتی یونانی، کاپادوکیا Old Greek House

بدون شک رستوران خانه سنتی یونانی در شهر کوچک و توریستی کاپادوسیا از جمله مطرح‌ترین و زیباترین رستوران می‌باشد که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای محلی ترکی در یک محیطی جذاب و سنتی سرو می‌شوند. این رستوران شیک نیز در اکثر مواقع شلوغ است، از این جهت بهتر است که از قبل رزرو داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان