تابستان، فصل لباس‌ها رنگارنگ و خنک در راه است. خانم‌های خوشپوش کم کم کمد لباس خود را تابستانی می‌کنند و لباس‌های ضخیم و بدون استفاده را از کمد جمع می‌کنند و لباس‌های تابستانی خود را جایگزین می‌کنند. اگر کمد لباستان را تابستانی کرده‌اید، نوبت آن رسیده تا بخش‌های مختلف پوشاکتان را با هم هماهنگ کنید و ست‌های تابستانی خود را آماده کنید. در ادامه این مطلب استایل‌هایی که می‌توانید برای تابستان 2018 داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.

1- شومیز طرح‌دار و شلوار جین

شومیز طرح‌دار یکی از لباس‌هایی است که هر خانمی در کمد خود دارد و طراحان لباس برای تابستان امسال به شما پیشنهاد می‌دهند این شومیزها را با شلوار جین کلاسیک یا مامز جین بپوشبید. اگر شومیزتان بلند است می‌توانید آن را داخل شلوار بگذارید.

استایل بهاری

2- تی شرت و شلوار پارچه‌ای

شلوارهای پالازو یا همان دامن شلواری‌های معروف از ترندهای اصلی و محبوب شلوار برای تابستان گذشته بودند و تابستان امسال نیز یکی از محبوب‌ترین بخش‌های پوشاک زنانه به شمار می‌آیند. اگر شما هم یکی از این شلوارها در کمد لباستان دارید باید آن را به استایل روزمره خود اضافه کنید. شلوارهای پارچه‌ای را می‌توانید با تی‌شرت‌های فانتزی و شاد ست کنید.

استایل بهاری

3- دامن جین

دامن جین یکی دیگر از پوشاکی است که به جرات می‌توان گفت در کمد هر خانمی وجود دارد. اگر شما هم یک دامن جین دارید تابستان امسال فرصت خوبی برای پوشیدن این دامن‌ها با شومیز و صندل است.

استایل بهاری

4- از ترکیب رنگی نهراسید

برای این که تابستان شاد و دلپذیری داشته باشید از ترکیب رنگ‌های متفاوت استفاده کنید و جسارت شاد پوشیدن داشته باشید. به خاطر داشته باشید چند سالی است که ترکیب رنگی‌های متفاوت و البته متضاد یکی از ترندهای سال گذشته بود و امسال نیز همچنان این سبک محبوب است؛ بنابراین از رنگی پوشیدن نهراسید و استایلی شاد و تابستانی برای خود بسازید. 

استایل بهاری

5- پیراهن‌های گلدار

تابستان است و پیراهن‌های گلدار و فانتزی‌اش. تابستان امسال برای پوشیدن پیراهن‌های گلدار همراه با کتانی فرصت مناسبی است و این پیشنهاد آخر ما برای سپری کردن تابستان شاد و استایلیش به شما خانم‌های خوشپوش است.

استایل بهاری