کتاب هایی که باید در سفر مطالعه کنید

مطالعه کردن یکی از لذت بخش ترین و ارزشمندترین سرگرمی های دنیاست که روح و ذهن را غنی می سازد و ما را وارد دنیای جدید و شگفت انگیزی می کند تا در آن برای بحظاتی ذهن فرد دیگری را کنکاش کنیم

کتاب هایی که باید در سفر مطالعه کنید

مطالعه کردن یکی از لذت بخش ترین و ارزشمندترین سرگرمی های دنیاست که روح و ذهن را غنی می سازد و ما را وارد دنیای جدید و شگفت انگیزی می کند تا در آن برای بحظاتی ذهن فرد دیگری را کنکاش کنیم. به همین دلیل خوب است همیشه یک کتاب همراه خود داشته باشید. اگر حمل کتاب برایتان سخت و جاگیر است کتاب های الکترونیکی مشکل را حل می کنند. پس دیگر بهانه ای برای تنبلی و مطالعه نکردن نمی ماند. اگر از من بپرسید در سفر و جاده چه کتاب هایی مناسب هستند من موارد زیر را معرفی می کنم.

مطالعه کتاب در سفر

بخور، دعا کن، عشق بورز نوشته الیزابت گیلبرت

در این کتاب نویسنده درباره درک خود از شاد نبودن در زندگی عادی نوشته و درباره تصمیمی که برای رفتن به سفر دور دنیا می گیرد. این کتاب به سفرهای او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر ذهنی تمرکز کرده است و همچنین درباره تجربیاتش از سفرها و انسان هایی که در طول سفر ملاقات می کند. اگر این کتاب در سفر برای شما الهام بخش نیست و شما را به چالش نمی اندازد با آدم های جدید ملاقات کنید و دنیای اطرافتان را کشف کنید.

مطالعه کتاب در سفر

زندگی پی نوشته یان مارتل

این کتاب داستان زندگی مردی به نام پی را از دوران کودکی دنبال می کند اما بیشتر تمرکز آن روی زمانی است که او از سانحه غرق شدن کشتی جان سالم به در می برد و ماه ها همراه با یک ببر بنگالی در قایق سرگشته و آواره زندگی می کند. پی دچار سرنوشتی می شود که هرگز انتظارش را نداشت.

مطالعه کتاب در سفر

شازده کوچولو نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری

بله این کتاب فقط برای کودکان نوشته نشده است. شازده کوچولو داستان پسربچه ای است که برای جستجو در کهکشان و دیدار با آدم های جدید سیاره اش را ترک می کند. مفاهیم این کتاب تاثیر عمیقی روی خواننده می گذارد. شازده کوچولو می خواهد بگوید اگر یک پسربچه می تواند از منطقه امن خود بیرون برود و برای تجربیات جدید به مکان های دور سفر کند پس شما هم می توانید.

مطالعه کتاب در سفر

در راه نوشته جک کرواک

این کتاب آرشیوی از سفرهای نویسنده جک کرواک به همراه دوستش در قاره آفریقای جنوبی است. آن ها برای کسب تجربیات جدید و جالب به این سفر می روند. این کتاب می تواند بهترین کتاب برای زمانی باشد که تصمیم دارید به یک سفر جاده ای بروید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان