ماهان شبکه ایرانیان

«میراث تصوف» را در رادیو فرهنگ بشنوید

کتاب «میراث تصوف» نوشته لئونارد لویزن را در «کیمیای کلمات» رادیو فرهنگ بشنوید.

«میراث تصوف» را در  رادیو فرهنگ بشنوید

به گزارش خبرنگار مهر، تحلیل و بررسی کتاب «میراث تصوف» نوشته لئونارد لویزن امروز سه شنبه 13 شهریور ماه از زبان بهرام پروین گنابادی از برنامه «کیمیای کلمات» پخش می شود.

مجموعه 2 جلدی «میراث تصوف» نوشته لئونارد لویزن و با ترجمه مجدالدین کیوانی از سوی نشر مرکز به بازار کتاب راه یافت. نویسندگان این مجموعه 1500 صفحه ای از اسلام شناسان، ایران شناسان و آشنایان حوزه عرفان و تصوف در نقاط مختلف جهان هستند که آثار خود را در سه همایش بین المللی که در دهه 90 در واشنگتن و لندن برگزار شد، عرضه کرده بودند.

کانون توجه و محور تمامی مقالات ارایه شده در این مجموعه به تصوف ایران اشاره دارد که بعدها در اطراف این سرزمین گسترش یافت و از نقاطی چون ترکیه، هندوستان و آسیای مرکزی سر برآورد. به گفته مجدالدین کیوانی که پیش از این نیز در زمینه عرفان ایران و اسلام آثار متعددی را ترجمه کرده و خود در انتخاب و ترجمه این مقالات با لویزن همفکری کاری داشته است این مجموعه در اصل 3 مجلد بود که به دلیل وجود برخی آثار کامل از نویسندگان این مقالات درباره آن موضوع، به زبان فارسی، از ترجمه آن‌ها خودداری شده است.

بهرام پروین گنابادی پژوهشگر، نویسنده و منتقد ادبی که به عنوان کارشناس مجری با این برنامه همکاری دارد، درباره کتاب میراث تصوف، نوشته لئونارد لویزن و با ترجمه مجدالدین کیوانی صحبت می کند.

«کیمیای کلمات» در گروه کتاب رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی طاهره جولانی و اجرای نرگس اصفهانی روزهای سه شنبه ساعت 17 تولید و پخش می شود.

رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز قابل شنیدن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان