ماهان شبکه ایرانیان

فیلم‌های جدید دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۹

با پخش «پلنگ سیاه» Black Panther، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» Avengers: Infinity War و «انت‌من و وسپ» Ant-Man and the Wasp ، مارول Marvel به برنامه‌ی خود برای سال ۲۰۱۸ عمل کرد و متأسفانه در این سال هیچ فیلم دیگری از این دنیای سینمایی پخش نخواهد شد

با پخش «پلنگ سیاه» Black Panther، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» Avengers: Infinity War و «انت‌من و وسپ» Ant-Man and the Wasp ، مارول Marvel به برنامه‌ی خود برای سال 2018 عمل کرد و متأسفانه در این سال هیچ فیلم دیگری از این دنیای سینمایی پخش نخواهد شد. این به این معنا خواهد بود که برای دیدن فیلم‌های جدید این دنیای سینمایی باید تا سال بعد صبر کنیم. اما خوشبختانه به نظر می‌رسد سال 2019 سال پرباری برای فیلم‌های مارول باشد. نه‌تنها در این سال شاهد اولین فیلم مارول با حضور یک زن در نقش شخصیت اصلی خواهیم بود («کاپیتان مارول» Captain Marvel)، بلکه بالاخره خواهیم فهمید در «انتقام‌جویان 4» Avengers 4 چه اتفاقاتی می‌افتد. بعدازآن‌هم «اسپایدرمن:دور از خانه» Spider-Man: Far From Home دوره‌ی چهارم فعالیت‌های مارول را آغاز می‌کند. اما بعدازاین فیلم‌ها باید منتظر چه چیزی باشیم؟ بااینکه رئیس استودیو مارول کوین فایگی Kevin Feige قول آثار بزرگی را برای مرحله‌ی بعدی فعالیت این دنیای سینمایی داده است، هنوز جزییاتی از آن‌ها در دست نیست. علاوه بر این به نظر می‌رسد در حال حاضر ساخت دنباله‌ی یکی از مشهورترین آثار مارول، «نگهبانان کهکشان بخش سوم» Guardians of the Galaxy Vol. 3 به خاطر اخراج کارگردان آن جیمز گان James Gunn متوقف شده باشد. بااین‌حال امید خودتان را از دست ندهید چراکه هنوز فیلم‌های زیادی درراه است. در مورد فیلم‌های دنیای سینمایی مارول که در سال 2019 اکران خواهند شد، برای شما نوشته‌ایم:

Captain Marvel 2019
تاریخ اکران: 8 مارچ 2019خبر اینکه اولین فیلم مارول با شخصیت اصلی زن، در مورد «عنکبوت سیاه» Black Widow نخواهد بود خیلی از طرفداران را شگفت‌زده کرد. بااین‌حال یک فیلم مختص به «کاپیتان مارول» آن‌هم درست بعد از صحنه‌هایی که بعد از تیتراژ پایانی «انتقام‌جویان:جنگ ابدیت» نمایش داده شد، این فیلم را به یکی از هیجان‌انگیز‌‌ترین فیلم‌های مارول تبدیل خواهد کرد. بااینکه هنوز جزییات چندانی از فیلم‌نامه‌ی «کاپیتان مارول» در دست نیست، می‌دانیم که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار Oscar بری لارسون Brie Larson در نقش قهرمان این فیلم انتخاب شده است (او اولین بار در کامیک‌کان سن‌دیگو SDCC سال 2016 وارد دنیای سینمایی مارول شد). هم‌چنین تیم رویایی رایان فلک Ryan Fleck و آنا بودن Anna Boden کارگردانی «کاپیتان مارول» را بر عهده دارند. در کامیک‌کان سن‌دیگو سال 2017 بود که مشخص شد داستان این فیلم در دهه‌ی 90 میلادی روایت می‌شود و یک نیک فیوری Nick Fury دو چشم و دشمن کلاسیک این کمیک بوک‌ها Skrulls هم در آن حضور خواهند داشت. از آن زمان تابه‌حال هم با دیدن عکس‌های صحنه‌ی فیلم‌برداری «کاپیتان کارول»، متوجه حال و هوای آن شده‌ایم. شخصیت «نگهبانان کهکشان» رونان Ronan هم قرار است در این فیلم حضور داشته باشد، که حضور او احتمالاً نشانه‌ای از جنگ Skrull-Kree خواهد بود.

Avengers 4 2019
تاریخ اکران: آمریکا 3 می 2019/بریتانیا 26 آوریل 2019این فیلم آخرین فیلم دوره‌ی سوم فعالیت مارول خواهد بود و به گفته‌ی رئیس مارول کوین فایگی قرار است فینالی بی‌نظیر باشد. تا قبل از پخش «جنگ ابدیت» ما چیزی از «انتقام‌جویان 4» نمی‌دانستیم، به‌جز اینکه قرار است دنباله‌ای برای این مجموعه‌‌ فیلم ابرقهرمانی موفق باشد و برای کارگردانی آن‌هم برداران روسو Russo انتخاب شده‌اند. اما بعد از پخش «جنگ ابدیت» باوجوداینکه هنوز مارول چیزی اعلام نکرده است می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم. قاعدتاً این فیلم باید ماجرای تلاش انتقام‌جویان باقی‌مانده برای برگرداندن کارهای تانوس Thanos در جنگ ابدیت را به تصویر بکشد. تنها چیز دیگری که با اطمینان می‌توانیم در مورد «انتقام‌جویان 4» بگوییم این است که به گفته‌ی نویسندگان کریستوفر مارکوس Christopher Markus و استیون مک‌فیلی Stephen McFeely قرار است شخصیت‌هایی که در «جنگ ابدیت» به‌خوبی به آن‌ها پرداخته نشده است (کاپیتان آمریکا و عنکبوت سیاه)، در «انتقام‌جویان 4» نقش‌های اصلی را داشته باشند. هم‌چنین شایعه شده است که اسم این فیلم «انتقام‌جویان:بازی آخر» Avengers: End Game خواهد بود.

Spider-Man: Far From Home 2019
تاریخ اکران: 5 جولای 2019فایگی قول داده است بعد از پایان مرحله‌ی سوم، مرحله‌ی چهارم شروعی بسیار قوی داشته باشد. این مرحله قرار است با دنباله‌‌ای از یکی از بهترین فیلم‌های سال 2017 «اسپایدرمن:بازگشت به خانه» Spider-Man: Homecoming شروع شود. تا به همین تازگی تنها اطلاعات ما در مورد این فیلم به تاریخ اکران آن محدود می‌شد. اما با تمام شدن «جنگ ابدیت» و شروع مرحله‌ی چهارم، جزییاتی مربوط به این فیلم به گوش ما رسیده است. قرار است عنوان رسمی «اسپایدرمن:بازگشت به خانه 2»، «اسپایدرمن:دور از خانه» باشد. در این فیلم هم تام هالند Tom Holland بی‌نظیر در نقش پیتر پارکر Peter Parker/اسپایدرمن جلوی دوربین خواهد رفت. جان واتس Jon Watts نیز بار دیگر برای کارگردانی این فیلم برگشته است. نیک فیوری Nick Fury ساموئل ال. جکسون Samuel L. Jackson و ماریا هیل Maria Hill کوبی اسمالدرز Cobie Smulders نیز بار دیگر در این فیلم حضور خواهند داشت. بر اساس شایعات قرار است جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal در نقش میستریو Mysterio شخصیت منفی «اسپایدرمن:دور از خانه» باشد، البته این خبر هنوز تائید نشده است. غیرازآن باید منتظر بازگشت بیشتر دوستان دبیرستان پیتر باشیم و امیدوار باشیم اتفاقات مهم «انتقام‌جویان 4» او را به‌موقع برای «دور از خانه» به زندگی برگردانند.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی لارن اوکالاغان Lauren O’Callaghan در سایت www.gamesradar.com است.
همچنین بخوانید:
ترتیب زمانی فیلم‌های X-Men

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان