ماهان شبکه ایرانیان

انواع قاب عکس فانتزی، هرچی بخوای از رومیزی تا دیواری!

این روزها که آلبوم های دوست داشتنی جایشان را به حافظه های ناپایدار گوشی های تلفن همراه داده اند چه خوب است که خاطراتت را قاب بگیری، یک قابِ منحصر به فرد که بخشی از زیبایی خانه ات شود

این روزها که آلبوم های دوست داشتنی جایشان را به حافظه های ناپایدار گوشی های تلفن همراه داده اند چه خوب است که خاطراتت را قاب بگیری، یک قابِ منحصر به فرد که بخشی از زیبایی خانه ات شود. همانطور که می دانید انواع قاب ها با جنس ها و طرح های متنوع در بازار موجودند. در این مطلبِ چیدانه قصد داریم با راهنمایی خانه رویایی ایکیا با انواع قاب عکس ها و کاربرد آن ها آشنا شویم.

قاب عکس دیواری

قاب عکس دیواری می تواند یک انتخاب مناسب برای تزیین دیوارها باشد. چرا که علاوه بر مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع تابلوهای تزیینی، بخشی از خاطرات خوش اهل خانه را نیز به طور دائم به رخ می کشد. خانه رویایی ایکیا برای انتخاب قاب عکس دیواری مناسب به چند نکته اشاره می کند: مهمترین نکته پیروی از سبک و رنگ دکوراسیون منزل است. نکته بعدی انتخاب قاب بر اساس ابعاد دیوار مورد نظر است. به این صورت که قاب عکس برای دیوار کوچک یا بزرگ نباشد. علاوه بر آن به محل نصب قاب عکس هم باید توجه داشت. یعنی خیلی بالا یا پایین نصب نشود بلکه در محلی نصب شود که به آسانی در دید قرار گیرد.

مجموعه قاب عکس های دیواری

شما می توانید با نصب قاب عکس ها کنار یکدیگر، یک اثر هنری بوجود آورید. قاب ها را در ابعاد مختلف انتخاب کنید و با در نظر گرفتن ابعاد دیوار و مبلمان موجود در آن فضا، قاب عکس ها را چیدمان کنید. این کار باعث می شود قسمت زیادی از دیوار را تزیین کنید. اگر کمی خلاق باشید از این فرصت استفاده کرده و عکس هایی که داستان خاصی را بیان می کنند، مثل یک سفر یا یک رویداد ویژه، در کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب خواهید کرد.

بهترین محل نصب قاب عکس تو

دیوار بالای کاناپه به طور معمول فضای خالی در اختیار افراد قرار می دهد که می توان از آن برای نصب قاب عکس استفاده کرد. همچنین نصب قاب عکس بالای کنسول انتخابی است که می تواند جذابیت فضا را دوچندان کند. بعضی از افراد هم دیوارهای اطراف میز غذا خوری را برای نصب قاب های عکس خود ترجیح می دهند. اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهند عکس های خصوصی خود را در فضاهای خصوصی تر نصب کنند، احتمالا اتاق خواب ها و راهروهایی که منتهی به آن ها می شوند، انتخاب اولتان هستند. در این مورد دیوار بالای تخت خواب و بالای میز پاتختی فضای مناسبی برای نصب قاب عکس های شخصی تان است.

قاب عکس مستطیلی مدل Kvill خانه رویایی ایکیا

قاب عکس مستطیلی مدل Kvill خانه رویایی ایکیا

قیمت نامشخص
قاب عکس خانه رویایی ایکیا

قاب عکس خانه رویایی ایکیا

قیمت نامشخص
قاب عکس مستطیلی مدل Karsholm خانه رویایی ایکیا

قاب عکس مستطیلی مدل Karsholm خانه رویایی ایکیا

قیمت نامشخص

قاب عکس رومیزی

قاب عکس های رومیزی همیشه مورد توجه و استقبال افراد بوده اند. چرا که علاوه بر کاربرد اصلی شان که نمایش عکس ها است، به عنوان عنصری تزیینی استفاده می شوند و همین امر باعث به بازار آمدن انواع قاب عکس ها در طرح ها و جنس های متنوع شده است. خانه رویایی ایکیا پیشنهاد می کند قاب عکس رومیزی را با توجه به سبک دکوراسیون منزل و محلی که قرار خواهد گرفت انتخاب کنید. برای این قاب ها می توانید در قسمت نشیمن منزل محل مخصوصی در نظر بگیرید، مثل یک میز که امکان چیدمان تعدادی قاب عکس رومیزی در کنار هم را فراهم کند. قاب عکس های رومیزی می توانند به عنوان اشیا دکوری بر روی کنسول هم قرار بگیرند. همانطور که پیش تر اشاره شد می توانید قاب عکس های رومیزی را هم در فضاهای خصوصی خانه، بر روی میز پاتختی کنار تخت قرار دهید. به قول معروف شما با خریدن یک قاب عکس مناسب، با یک تیر دو نشان خواهید زد، هم خاطراتتان را برای همیشه پیش رو خواهید داشت و هم به عنوان عنصری دکوراتیو به تزیین منزل خود کمک می کنید.

پیشنهاد چیدانه برای انتخاب قاب عکس مناسب محل سکونت یا محل کار شما، خانه رویایی ایکیا است. از پروفایل آن ها در وب سایت چیدانه دیدن کنید و از طریق اطلاعات تماس، با آن ها تماس بگیرید.


نویسنده: صبا صوفی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان