سفارش اینترنتی تاج گل ترحیم

با وجود گسترش تکنولوژی و ارائه تمامی خدمات به صورت غیرحضوری، این امکان فراهم شده است که تاج گل ترحیم را نیز به صورت اینترنتی از بازار گل محلاتی سفارش دهید.

تاج گل ترحیم جهت همدردی با بازماندگان متوفی در نظر گرفته می‌شود. با وجود این که بسیاری از افراد تصور می‌کنند گل تنها برای مراسم‌های شادی مناسب است، ارسال یک تاج گل مناسب برای مراسم‌های ترحیم بسیار می‌تواند التیام دهنده و آرامش ‌بخش باشد؛ زیرا گل با وجود طراوت و شادابی که دارد، سبب می‌شود که فضای مجلس تغییر کند و بازماندگان متوفی با دیدن رنگ‌های به کار رفته در تاج گل برای چند ثانیه هم که شده غم از دست دادن عزیزانشان را فراموش کنند.

همچنین گل‌های رنگارنگ نشان دهنده بهشت برین هستند و به عنوان یک نشانه از سوی خداوند در نظر گرفته می‌شوند، بنابراین ارسال تاج گل ترحیم نوید بخش این است که متوفی هم اکنون در بهشت وعده داده شده به سر می‌برد و بازماندگان وی با دیدن تاج گل می‌توانند روحیه از دست رفته‌شان را مجدداً به دست آورده و غم بزرگ خود را التیام ببخشند.

یک تاج گل می‌تواند از ترکیب گل‌های متنوع طراحی شده باشد و تمام سطح آن با استفاده از گل پوشیده شود، یا این که در میانه آن محلی برای قرار دادن عکس متوفی یا چسباندن یک پیام تسلیت در نظر گرفته شده باشد، که با توجه به نسبتی که متوفی با سفارش دهنده تاج گل دارد، یکی از این مدل‌ها انتخاب می‌شود.

تاج گل ترحیم

 

سفارش تاج گل

سفارش تاج گل اغلب توسط کسانی صورت می‌پذیرد که در راه دور به سر می‌برند یا به دلیل مشغله‌های کاری نمی‌توانند در مراسم ترحیم حضور داشته باشند، این افراد با ارسال تاج گل ترحیم و پیامی که بر روی آن درج شده می‌توانند نهایت همدردی خود را با نزدیکان متوفی اعلام کنند. همچنین این تاج گل می‌تواند نبود آن‌ها را در مراسم جبران کند تا بازماندگان متوفی باور داشته باشند، با این که عزیزی را از دست داده­اند، به هیچ عنوان تنها نیستند و هنوز هم افرادی وجود دارند که برای وجود آن‌ها ارزش قائل هستند.

سفارش تاج گل معمولاً به صورت تکی ثبت می‌شود، اما ممکن است در طول یک مراسم چند نفر بخواهند با هم سفارش تعدادی تاج گل را ثبت کرده و آن‌ها را هم‌زمان تحویل بگیرند، که هنگام ثبت سفارش‌های چندتایی بهتر است تاج گل‌های انتخابی با هم متفاوت باشند تا موقع قرار گرفتن در کنار هم زیباتر به نظر برسند و در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تاثیرگذار باشند.

تاج گل ترحیم

سفارش تاج گل می‌تواند به صورت حضوری صورت بپذیرد، اما با توجه به این که مراسم تدفین مانند مراسم عروسی قابل پیش‌بینی نیست، ممکن است گل فروشی مد نظر گل‌هایی که مناسب تاج گل ترحیم هستند را نداشته باشد یا این که به دلیل برگزاری چندین مراسم، گل‌ها به اتمام رسیده باشند.

 از سوی دیگر هنگام سفارش یک تاج گل به صورت حضوری، باید شخصاً به گل‌فروشی مراجعه کرده و از بین مدل‌های ارائه شده یک گزینه را انتخاب کنید، که این امر مستلزم صرف زمان زیادی است.

با وجود گسترش تکنولوژی و ارائه تمامی خدمات  به صورت غیرحضوری، این امکان فراهم شده است که تاج گل ترحیم را نیز به صورت اینترنتی از بازار گل محلاتی سفارش دهید. در این وب سایت می‌توانید مدل‌های مختلف تاج گل را که در قالب تصاویر با کیفیت در کنار هم قرار گرفته‌اند در عرض چند دقیقه بررسی کرده و تاج گل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 از مهم‌ترین ویژگی‌های سفارش تاج گل به صورت اینترنتی می‌توان به این گزینه اشاره کرد که با استفاده از گوشی تلفن همراه نیز امکان ثبت سفارش و پرداخت وجه وجود دارد و در هر مکانی که باشید می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و تاج گل را به محل مورد نظر ارسال نمایید.

 

تاج گل ارزان

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که قیمت تاج گل ترحیم ارزش آن را تعیین می‌کند و یک تاج گل ارزان نمی‌تواند گزینه مناسبی برای ارسال به یک مراسم ترحیم جهت ابراز همدردی باشد، هر چند برخی از گل فروشی‌ها هنگام پذیرش سفارش یک تاج گل که نسبتاً ارزان است از گل‌های استفاده می‌کنند که تازه و شاداب نیستند تا قیمت تمام شده تاج گل تا سر حد ممکن کم شود.

اما در  موسسه گل و گیاه سرلک حتی تاج گل ارزان نیز رنگ و بوی دیگری دارد، به گونه‌ای که تاج گل درباری ترحیم، استند تاج گل ترحیم و تسلیت فانتزی و... دست کمی از تاج گل‌های ویژه ندارند و از گل‌های زیبای آنتوریوم، لیلیوم، ژربرا آلستر و... جهت طراحی آن­ها استفاده شده است.

توجه به این نکته حایز اهمیت است، تاج گل‌هایی که از بازار گل محلاتی سفارش داده می‌شوند هنگام تحویل هیچ تفاوتی با عکسی که درون وب سایت منتشر شده نخواهند داشت، زیرا این وب سایت با هدف ارائه خدماتی با بالاترین کیفیت راه اندازی شده و قصد دارد تا سر حد امکان رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخعلی | 1398/02/29 - 04:56
اهدا تاج گل یکی از کارهای پسندیده برای التیام دردهای یه داغداره
ارسال نظر
پیشخوان